Nominatie "Lid van de maand....."

Gestart door -Peter-, 09/06/2003 | 17:13 uur

Caspar

Citaat van: De modelbouwer op 14/07/2003 | 20:21 uur
O nomineren, dan nomineer ik hierbij mezelf.... ;D

En dat kan dus niet ;D

Kleintje Pils

O nomineren, dan nomineer ik hierbij mezelf.... ;D
Mzzls Remco

-Peter-

Mensen letten jullie er wel op, dat er hier alleen nog maar genomineerd kan worden..  ::) De daadwerkelijke stemming zal pas plaats gaan vinden vanaf 15 juli tot het einde van de maand  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Cobra4

Citaat van: Marvin op 09/06/2003 | 22:53 uur
ik ben toch wel erg voor Sanne, het is al moeilijk genoeg om je als (bijna) enige vrouw in deze macho-gemeenschap staande te houden - en dat doet Sanne heel goed (voorbeeldfunctie voor andere defensie-minded vrouwen..?)

Helemaal mee eens! Mijn stem gaat naar Sanne.
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Mijn nominatie:

Ton de Zwart

Voor de mensen die hier al wat langer aanwezig zijn op dit forum lijkt mij de motivatie overbodig...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sanne

Hallo iedereen,

ben vanwege de studie zo druk geweest dat ik hier al een tijdje niet meer was geweest, en dan steeds alleen maar even snel. Kom ik weer effe langs, wie schetst mijn verbazing?, heb ik het zowaar tot eerste nominee geschopt. Leuk hoor! Vooral doorgaan met deze verkiezing... HAHA! :D ;)
Nouja, ik ga me eerst weer even bijlezen voordat ik ga nomineren, wie weet wat ik allemaal gemist heb. Jullie horen nog van me.

Just my two cents, even snel. Tot gauw...

Groeten,
Sanne

PS. Als het alleen door de foto's komt zoals hier gesuggereerd werd heb ik er ook nog wel die misschien iets meer afschrikken.  ;)
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Airpower

yep goed plan..beheerders mogen niet mee doen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Citaat van: Reinaert op 10/06/2003 | 22:58 uur
En ik denk dat het heel goed is om de staf uit te sluiten van deelname ;)
We willen de zaken toch wel zuiver houden, of niet dan ?
Het is hier toch niet zoals in den haag, waar men elkaar de lintjes toeschuift   ;D

<Proest>



Kan ik het mee eens zijn, voor beheerders moeten we maar een andere verkiezing houden, "beheerder van de week" ofzo ;D

Airpower

#7
LOL  ;D ::)

Ik zal de volgende keer aan je denken en wel even wachten met plaatsen van de nieuws berichten ;)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Jeroen-

nou als nou iedereen voor sanne gaat (zal ook aan de charmante foto's liggen)
nomineer ik hierbij airpower omdat ie me steeds een stap voor is met het plaatsen van de berichten die via mindef.nl het www opgestuurd worden

groetjes
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Ton de Zwart

Citaat van: Marvin op 09/06/2003 | 22:53 uur
ik ben toch wel erg voor Sanne, het is al moeilijk genoeg om je als (bijna) enige vrouw in deze macho-gemeenschap staande te houden - en dat doet Sanne heel goed (voorbeeldfunctie voor andere defensie-minded vrouwen..?)

Kijk, dat bedoel ik nou.  Lees elders op dit forum de berichtgeving onder het topic "Vrouwen bij defensie".

Marvin

#4
ik ben toch wel erg voor Sanne, het is al moeilijk genoeg om je als (bijna) enige vrouw in deze macho-gemeenschap staande te houden - en dat doet Sanne heel goed (voorbeeldfunctie voor andere defensie-minded vrouwen..?)

vandaar mijn keus.........  8)

groeten,


marvin  :)
confused...? so am i....

Caspar

Citaat van: Ton de Zwart op 09/06/2003 | 17:57 uur
Lid van de Maand: Reinaert, vanwege zijn niet aflatende, rücksichtlose propaganda voor de Marine die volgens mij averechts werkt.  Waarschijnlijk heeft hij in 't geheim een hekel aan de Marine.
Die minister van propaganda van Irak zou het 'm niet verbeteren.


Ik sluit mij geheel aan bij Ton ;D

Ton de Zwart

Lid van de Maand: Reinaert, vanwege zijn niet aflatende, rücksichtlose propaganda voor de Marine die volgens mij averechts werkt.  Waarschijnlijk heeft hij in 't geheim een hekel aan de Marine.
Die minister van propaganda van Irak zou het 'm niet verbeteren.

-Peter-

Heeft u één van de leden die op dit forum uw favoriet is? Of is er iemand die er uit springt volgens u? Nomineer deze persoon dan hier voor de titel: "Lid van de maand .... " Deze maand kunnen mensen genomineert worden tot 15 juli. Vanaf dat moment zal er dan 2 weken gestemt kunnen worden door alle leden. Vanaf dat moment kan men iemand nomineren tot de 15e van elke maand...

BVD

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...