Nominatie's lid van de maand September

Gestart door -Peter-, 01/08/2003 | 10:31 uur

kleine ellen

Jullie hebben 2 keer dezelfde topic gedaan, over lid van de maand een hier en die andere bij mededlingen  :-\

Maar ja hier me lijstje dan nogmaals:

Ik kan wel een lijstje bedenken voor mezelf op onwillekeurige volgorde hoor!!

- Ton de zwart
- Stebuurderbravo33
- Piedt
- Mourning
- Bennekens
- b11 Bandit
- Kpl daniel Ypma
- Venz
- Marvin

Dit zijn voor mij de favo leden van de maand!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Maverick

mijn stem gaat naar Marvin. Weet er veel vanaf en heeft leuke reacties
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Mourning

CitaatQuote : Reinaert op 01/09/2003 | 22:12 uur
Ik nomineer Navy_angel (slijm, slijm), omdat ze na 2 posts al door heeft hoe het Haasje hoest
Groeten, de eeuwige rebel, Reinaert


Mijn stem gaat naar "onze" volkschdichter Reinaert de vos de
eeeeeeeeeewige antirebel!  

Heh, heh  ;) ;D ;D ;D.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Owl Lord

#14
Citaat van: Reinaert op 01/09/2003 | 22:12 uur
Ik nomineer Navy_angel (slijm, slijm), omdat ze na 2 posts al door heeft hoe het Haasje hoest ;)
Groeten, de eeuwige rebel, Reinaert ;)

Mijn stem gaat naar "onze" volkschdichter Reinaert de vos de
eeeeeeeeeewige antirebel!  ;)

D819

Citaat van: Frank op 06/09/2003 | 01:24 uur
Hebben vreemdelingen ook stemrecht op dit forum?  ;)

Vreemdelingen die verdwaald zijn zeker ;)

Frank

#12
Hebben vreemdelingen ook stemrecht op dit forum?  ;)

Caspar

Citaat van: Reinaert op 01/09/2003 | 22:12 uur
Ik nomineer Navy_angel, omdat ze na 2 posts al door heeft hoe het Haasje hoest ;)

Groeten, de eeuwige rebel, Reinaert ;)


Hahahaha ;D

D819

Ik nomineer Navy_angel, omdat ze na 2 posts al door heeft hoe het Haasje hoest ;)

Groeten, de eeuwige rebel, Reinaert ;)

Mourning

CitaatMijn nominatie is Mourning. Hetgeen hij over Piedt schrijft, slaat eigenlijk (nog meer) op hemzelf.....

Dat vat ik op als een groot compliment, thx  ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Mourning

Zeg stelletje analfabeten  ;D ;D ;D :

CitaatDe mensen die afgelopen maand reeds genomineerd zijn kunnen deze maand niet meedoen... Volgende maand kunnen deze mensen ook weer genomineerd worden

Sorry, ik was de vorige maand al genomineerd. Nou wie wordt er nog meer genomineerd?

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

kleine ellen

Dan vind ik mourning ook wel een nominatie waard!! Ik vind zowieso humor erg belangrijk en je moet ook met iemand serieus kunnen zijn en idd hij heeft verstand van zaken  :)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Ton de Zwart

Mijn nominatie is Mourning. Hetgeen hij over Piedt schrijft, slaat eigenlijk (nog meer) op hemzelf.....

kleine ellen

dan stem ik op mezelf, haha nee hoor!! Laat t grafiekje maar zien, zullen we eens kijken, wie dr bij zitten  ;D !! Piedt vast wel he  ;) , dan zullen we met zn allen maar weer eens gaan stemmen!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

calimero

OK, jij Piedt, nomineer ik Jeffrey....  ;)
(sorrie, kon t niet laten)
Impossible only takes some minutes longer.

Mourning

Oke, ik begin wel. Ik nomineer Piedt. Hij post op niet erg veel verschillende soorten topics, maar hij praat met verstand van zaken en met redelijkheid (en humor), heeft geduld en is wat mij betreft een goede kandidaat.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).