Het vakantie-topic!

Gestart door -Peter-, 11/07/2004 | 20:00 uur

Iris

Ik ben in de maand augustus maar 3 dagen thuis geweest :D. 2 weken in Frankrijk geweest, 1 week op zomerkamp en een aantal dagen bij mijn vriend, en een week bij mijn grootouders.

Morgen weer school, blehg! Maarja, dit schooljaar duurt niet lang ;D  :angel:.

Iris.
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Pebbles

Ben deze vakantie naar Larache (Marokko) geweest voor 6 weekjes lang!
Een geweldige tijd gehad en ga volgend jaar zeker weer!

calimero

morge ochtend lalala  ;D Terschelling, lalala bier, lala sex  ;D

ow, sorrie, liet me even gaan :-[
Impossible only takes some minutes longer.

DvdW

Ik ben een weekje naar Callantsoog geweest met mijn ouders en ik vertrek komende vrijdag voor 2 weken naar Roemenië!!!!! ;D ;D
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

StrikeFalcon

hahaha ja, jammer dat het zo ver van het vliegveld aflag. En het was ook wel zo makkelijk te vinden ::).

Airpower

Citaat van: StrikeFalcon op 22/07/2004 | 18:43 uur
Ik ben ook sinds eregisteren terug uit Engeland. Was ook voor een paar dagen naar Fairford geweest. .

Je was nog bij ons op de camping ;)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

StrikeFalcon

Ik ben ook sinds eregisteren terug uit Engeland. Was ook voor een paar dagen naar Fairford geweest. Op vrijdag, zaterdag,zondag, maandag en heel ffies dinsdag. Dit jaar was ook mijn 1e keer naar de RIAT. Was echt gaaaaf :o. Bij die show heb je gewoon geen zin meer om naar de Klu open dagen te gaan, mja. Verder ga ik aan het eind van de vakantie nog naar Oostenrijk/Zwitserland met eind bestemming Payerne. De open dagen van de Zwitserse luchtmacht Air04.

Airpower

Ik ben nu bijna een week terug uit the UK. Daar heel wat vliegbasissen bezocht. Donderdag, vrijdag en zaterdag naar de RIAT 2004 geweest op Fairford. Was mijn eerste keer en het is echt enorm gaaf!! 8)

Foto's komen binnenkort.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Marvin

ik ben een jaar of 12 geleden in duxford geweest, toen was het allemaal nog een beetje in opbouw, zou idd nog een keertje daar naartoe willen, misschien in november als we een weekje in engeland zijn....
confused...? so am i....

Robert

trouwens over die vliegtuig musea. Zijn jullie wel eens in duxford geweest (GB)
Als je in engeland komt is dat museum ook zeker de moeite waard. Ik ben niet in die musea in amerika geweest, dus ik weet ook niet hoe groot die zijn, maar die in duxford is echt enorm. daar heb je aan 1 dag niet geneog aan :D
Pain is temporary, glory lasts forever!

Robert

Ik vertrek vanmiddag naar zuid frankrijk ;D argeles sur mer.
Even lekker los gaan, en daarna nog een week naar tjechie.

Ik vermaak me in ieder geval wel 8)
Pain is temporary, glory lasts forever!

calimero

kom net terug van een weekje scouting kamp in Ommen als verkenner leiding.

over 2 weken nog fftjes naar terschelling om te feeste en en ergens in aug. nog naar Noorwegen om te bikkelen 8) ;D
Impossible only takes some minutes longer.

Marvin

en deze stond in het olympia air museum - een Grumman Avenger - heeft de MLD vroeger ook nog mee gevlogen als onderzeebootbestrijder.
confused...? so am i....

Marvin

#3
ik ben al weer een paar weekjes terug uit de vs.  :-[  in het noordwesten rondgetrokken in de buurt van seattle - behalve veel mooie natuur ook 2 leuke luchtvaartmuseums gezien, seattle museum of flight en het Olympia air museum.
het eerste museum staat naast de Boeing fabrieken op Boeing Field - heel errug mooi, vond ik zelf  8) - zie plaatje
confused...? so am i....

Gert

8 dgn Cuba(Havana) lekker sigaartje roken bij Fidel 8)