Attentie: Juiste gebruik van het forum

Gestart door -Peter-, 21/08/2004 | 18:31 uur

kleine ellen

idd onzin topic is daar voor, maar ben het wel met sjimmy eens af en toe mag het wel om een reacyie te geven op iets of iemand, dat is niet erg, zo ben ik van mening.. Als het daar dan bij kan blijven en mensen gewoon weer verder gaan is het okey..
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Er is een afdeling genaamd 'leden-cafe' en een afdeling genaamd 'van alles en nog wat' en in één van de 2 staat het zogenaamde 'onzin topic' , misschien dat je daar wat kwijt kan... ::) ;D


Sjimmy

Ehm misschien is mogelijk om dan een offtopic stukje Forum te maken waar je eventueel verder kan zwetsen over ditjes en datjes?

Ik weet dan ook weer dat je van de marine bent Peter, dan moet je als geen ander weten dat elke reactie weer een nieuwe veroorzaakt, dat houdt de discussie toch juist gaande? Oké, een kleine draai aan het oorspronkelijke gesprek wordt wel gegeven, maar wellicht moet dat iets meer getolereerd worden...?
Groetjes van een Onderzeedienstman!

-Peter-

#1
Geachte bezoekers en leden,

De afgelopen weken duiken er weer steeds meer [off-topic] gesprekken op in de verschillende onderwerpen op het forum. Als gevolg hiervan lopen bepaalde onderwerpen volledig uit de hand waarbij de daadwerkelijke discussie verloren gaat, en het geheel vervalt in een puinhoop.

Helaas zijn de verschillende beheerders van deze website niet 24 uur per dag beschikbaar, waardoor hier niet altijd op tijd ingegrepen kan worden.

Wij willen u allen verzoeken om rekening te houden met de geldende forum-regels, en elkaar indien nodig hierop aan te spreken via een persoonlijk bericht. Dit betekend b.v. dus dat indien met niets aan een bepaalde discussie heeft toe te voegen men hierop dus ook niet hoeft te reageren.

Indien u een zogeheten onzin-topic wil starten, doe dit dan ook in de daarvoor bestemde categorie..

Wanneer wij met zijn allen hier wat meer aandacht aan kunnen besteden, dan zal het forum hierdoor duidelijker blijven, en niet zijn waarde verliezen als gevolg van een onnodig aantal berichten...

B.v.d.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...