Eerste reactie's over het nieuwe forum?

Gestart door -Peter-, 10/08/2005 | 12:49 uur

caruso

Citaat van: -Peter- op 22/02/2006 | 19:58 uur
Vanaf vandaag zullen de ilead reclames welke regelmatig opdoken via pop-up ook ten einde zijn. We hebben besloten om de teller, welke deze veroorzaakte, te verwijderen..

M.v.g.
Duizendmaal dank!

Cobra4

Citaat van: -Peter- op 22/02/2006 | 21:45 uur
Het probleem met de galerij is inderdaad nog altijd aanwezig. Tot nu toe heb ik hiervan geen oorzaak kunnen vinden :S Ik ben er inderdaad dus nog mee bezig ;)

Dan wacht ik geduldig op een oplossing.  :)
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Het probleem met de galerij is inderdaad nog altijd aanwezig. Tot nu toe heb ik hiervan geen oorzaak kunnen vinden :S Ik ben er inderdaad dus nog mee bezig ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Cobra4

Ik weet niet of anderen er ook last van hebben, maar ik kan (nog steeds) geen foto's van de leden bekijken in het smoelenboek. Ik krijg steeds een melding dar er geen foto's zijn om te laten zien.

Verder kan ik geen foto's uploaden in de gallerij. Ik schijn geen rechten te hebben. En als ik het probeer kom ik steeds in de gallerij van -Peter- uit!?
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Vanaf vandaag zullen de ilead reclames welke regelmatig opdoken via pop-up ook ten einde zijn. We hebben besloten om de teller, welke deze veroorzaakte, te verwijderen..

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

HM

Kheb firefox en nergens last van... maar kan het me goed voorstellen!
Alleen berusting kan ons verslaan

caruso

Citaat van: Kapitein Rob op 30/12/2005 | 23:06 uur
Citaat van: Freggel op 30/12/2005 | 22:45 uur
De popups mogen van mij in ieder geval achterwege blijven

Inderdaad, ik word gestoord van iLead dat elke keer oppopt!
dan hebben we nu dus twee gestoorden!
Erger me dood!

KapiteinRob

Citaat van: Freggel op 30/12/2005 | 22:45 uur
De popups mogen van mij in ieder geval achterwege blijven

Inderdaad, ik word gestoord van iLead dat elke keer oppopt!

Freggel

De popups mogen van mij in ieder geval achterwege blijven

-Peter-

Citaat van: Lenoir op 10/08/2005 | 14:17 uur
Ik besef me dat nieuw niet altijd even makkelijk went en wil ook eerst de kat uit de boom kijken terwijl de beheerders nog allerhande aanpassingen/verbeteringen aanbrengen. Maar in eerste instantie word ik er niet vrolijk van, gezien de onoverzichtelijkheid. Maar zoals gezegd, effe geduld is een schone zaak. Om nu al met grof geschut te gaan knallen..... ;)

Ik kan het niet beter zeggen :D

We zijn druk bezig de boel verder af te maken, maar aangezien we het forum niet een week uit de lucht wilden halen moet het op deze manier, anders gaan de berichten van een week verloren.. En inderdaad het zal zeker even wennen zijn, maar daar hoeven we niet minder van te worden..
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

KapiteinRob

Ik besef me dat nieuw niet altijd even makkelijk went en wil ook eerst de kat uit de boom kijken terwijl de beheerders nog allerhande aanpassingen/verbeteringen aanbrengen. Maar in eerste instantie word ik er niet vrolijk van, gezien de onoverzichtelijkheid. Maar zoals gezegd, effe geduld is een schone zaak. Om nu al met grof geschut te gaan knallen..... ;)

Dirites

#6
voorbeeld: [Geef uw mening!] Nog meer buitenlanders in nederland? door suelza

het is handiger als je het zo doet


Nog meer buitenlanders in nederland? door suelza  [Geef uw mening!]

misschien word zo ook de verkorte titels verholpen van de onderwerpen etc

en dat ''new'' achter de nieuwe berichten mag ook wel een kleurtje hebben, dan word het wat duidelijker :D

-Peter-

Citaat van: Dirites op 10/08/2005 | 14:08 uur
verder vind ik het jammer dat de avatars kleiner zijn, en als je een bericht gepost hebt dat je naar de forum overzicht gaat en niet naar de topic zelf

De avantars zijn bewust kleiner gemaakt, omdat dit uit de hand liep, waardoor de berichten onoverzichtelijk waren in sommige gevallen. Misschien zullen ze nog iets groter worden, maar dit wordt nog besproken..

V.w.b. het posten: Hier zullen we even naar kijken, want dit was eerst ook niet zo...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Nemen we even mee, zal kijken of ik er wat aan kan doen

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Dirites

verder vind ik het jammer dat de avatars kleiner zijn, en als je een bericht gepost hebt dat je naar de forum overzicht gaat en niet naar de topic zelf

Dirites

ziet er beter uit alleen dat stuk met ''laatste berichten op het forum'' is niet zo goed als de oude, je ziet niet de volledige titels van de onderwerpen

-Peter-

Plaats hier uw eerste reactie over het nieuwe forum :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...