Kennismakingsdagen Luchtmobiel

Gestart door Do1990, 29/11/2015 | 12:38 uur

A.J.

#2
Citaat
Nou, duidelijk. Militairen zijn dus de meest infantiele, en meest imbeciele groepering binnen de samenleving. Goed om te weten, en ook nog eens de meest kleinzielige.

Citaat
En de rest van de comments zijn ook negatief over het spotje. Is ook wel raar, laag opgeleiden dienen als het kanonnenvoer om de hoger opgeleiden te helpen om hun carrière te bevorderen. Tsja, als mensen willen tekenen voor een vrijwillige periode van slavernij voor vier jaar, dan zeg ik "veel plezier". Maar ik heb er geen interesse in. Ik leef niet om een verwende middenklasser te helpen met zijn carrière.


Ik heb even terug lopen zoeken en uit niets blijkt dat jij een baan bij defensie ambieert... derhalve gaat dit topic ook op slot.

A.J. Forumbeheer

Do1990

Enkele maanden terug las ik over dat er kennismakingsdagen waren voor de luchtmobiele brigade, bedoelt als een soort pre-selectie om te kijken of de rekruten het aankunnen of niet. Zodat er minder mensen zullen uitvallen bij de echte selectie.

Maar op de site van "werkenbijdefensie" staat er vrij weinig tot geen informatie over, dus weet iemand hoe ik me kan aanmelden voor zo'n kennismakings traject?