Vervanging huidige F-16's, deel 10

Gestart door Lex, 22/10/2013 | 19:12 uur

Lex

Citaat van: DvdW op 23/10/2013 | 16:01 uur
Zonder de Belgen dus minder vliegers maar evenveel toestellen, Belgen gaan dus in onze kisten vliegen?  :sick:
Volgens mij blijven die vooralsnog in hun eigen kisten vliegen. Maar zeg nooit nooit.

DvdW

#6
CitaatDefensie kan met 37 F-35 toestellen 24 uur per dag, zeven dagen in de week het
nationale luchtruim bewaken en vier toestellen langdurig uitzenden.
De F35 heeft dus helemaal geen onderhoud nodig?  :angel:

Citaat van: Lex op 23/10/2013 | 15:59 uur
Dat haal ik er niet uit.

Zie:

CitaatDe samenwerking met België is hierbij een
belangrijk gegeven. Zonder die samenwerking zijn weliswaar ook vier toestellen
voor uitzending beschikbaar, maar minder vliegers waardoor slechts één missie
per dag kan worden uitgevoerd
.
Zonder de Belgen dus minder vliegers maar evenveel toestellen, Belgen gaan dus in onze kisten vliegen?  :sick:
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Lex

Citaat van: Elzenga op 23/10/2013 | 15:51 uur
...Maar begrijp ik uit het document dat de Belgen dus in Nederlandse F35s gaan vliegen?
Dat haal ik er niet uit.

Elzenga

#4
Citaat van: Lex op 23/10/2013 | 15:45 uur
Voor iemand die er interesse in heeft: in de LOI over samenwerking met België ikv de QRA wordt een nadere uitleg gegeven over het aantal F35 toestellen en hoe zij verdeeld gaan worden over de UAS en NL.
Klikkerdeklik.
Slechts 32 toestellen in Nederland dus met 29 piloten.... :( (dat zijn er nu?)...Maar begrijp ik uit het document dat de Belgen dus in Nederlandse F35s gaan vliegen?

Lex

Voor iemand die er interesse in heeft: in de LOI over samenwerking met België ikv de QRA wordt een nadere uitleg gegeven over het aantal F35 toestellen en hoe zij verdeeld gaan worden over de UAS en NL.
Klikkerdeklik.

Zeewier

CitaatDe delegatie bestaat uit:

- Han ten Broeke (delegatieleider,VVD)
- Ronald Vuijk (VVD)
- Angelien Eijsink (PvdA)
- Sultan Günal - Gezer (PvdA)
- Raymond de Roon (PVV)
- Peter Oskam (CDA)
- Wassila Hachchi (D66)
- Gert-Jan Segers (CU).

Opvallend dat de SP, Groenlinks, 50+, PvDD en een pro defensiepartij als de SGP ontbreken?
De meest logische redenaties:
- CU en SGP wisselen elkaar af met dit soort reisjes.
- Er waren niet meer dan 8 tickets besteld. De hele TK meenemen zou alleen maar aantonen hoe verdeeld dit land is.

Als de SP echt een grote serieuze partij wilt zijn, zou ze eens uit haar vaste groef moeten stappen. Stap eens in een wereld als de defensie-industrie die op zich niet de uwe is.

Lex