Adresgegevens.

Gestart door Nick, 29/12/2005 | 19:29 uur

Huzaar1

Citaat van: Sgt Rob op 11/03/2008 | 23:53 uur
Heeft iemand het nummer voor mij van de Motorproefdraairuimte







ik moest lachen  8)
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

januszz

geen idee welke hij bedoelt. en van welke kazerne/basis enz ;)

Jørgen

Is dat niet hetzelfde?

januszz


Jørgen

#7
Citaat van: Sgt Rob op 11/03/2008 | 23:53 uur
Heeft iemand het nummer voor mij van de Motorproefdraairuimte







15 ?

Maar ff serieus. Als je bij defensie werkt kun je dat toch allemaal op het intranet vinden? Sterker nog de ADC gids bestaat toch al jaren? Ik zal morgen nog eens kijken waar dat ook alweer staat.

Defensieforum

Citaat van: Sgt Rob op 11/03/2008 | 23:53 uur
Heeft iemand het nummer voor mij van de Motorproefdraairuimte

Waar zitten ze?

sgt Rob

Heeft iemand het nummer voor mij van de Motorproefdraairuimte






Defensieforum

Citaat van: Nick op 30/12/2005 | 13:14 uur
Citaat van: leo2_2 op 30/12/2005 | 13:12 uur
Tot op welk niveau zou je de telefoonnummers willen hebben?
Ik kan me voorstellen dat het nummer van b.v. onze "motorproefdraairuimte" niet echt interessant is.

Misschien is het vermelden van de telefooncentrale (KPN nummer)waar het betreffende onderdeel ondervalt een betere optie, kan men daar vragen en doorverbonden worden.

De militairen onder ons kunnen via het intranet (of de centrale)de nummers vinden.

Gr. Ton :)

Zoals je aangeeft, is het nummer van de telefooncentrale voldoende plus adresgegevens! ;)

Dus jij trapt af? Wacht met spanning ;)

De eerste reacties zijn binnen, bedankt daarvoor. Inmiddels ook al wat toegevoegd dus neem eens een kijkje! Uiteraard zijn er nog veel meer die toegevoegd kunnen worden....

Defensieforum

Citaat van: leo2_2 op 30/12/2005 | 13:12 uur
Tot op welk niveau zou je de telefoonnummers willen hebben?
Ik kan me voorstellen dat het nummer van b.v. onze "motorproefdraairuimte" niet echt interessant is.

Misschien is het vermelden van de telefooncentrale (KPN nummer)waar het betreffende onderdeel ondervalt een betere optie, kan men daar vragen en doorverbonden worden.

De militairen onder ons kunnen via het intranet (of de centrale)de nummers vinden.

Gr. Ton :)

Zoals je aangeeft, is het nummer van de telefooncentrale voldoende plus adresgegevens! ;)

Dus jij trapt af? Wacht met spanning ;)

Leo2

Tot op welk niveau zou je de telefoonnummers willen hebben?
Ik kan me voorstellen dat het nummer van b.v. onze "motorproefdraairuimte" niet echt interessant is.

Misschien is het vermelden van de telefooncentrale (KPN nummer)waar het betreffende onderdeel ondervalt een betere optie, kan men daar vragen en doorverbonden worden.

De militairen onder ons kunnen via het intranet (of de centrale)de nummers vinden.

Gr. Ton :)
Voor sommige mensen is morgen altijd de drukste dag.

Defensieforum

Geachte leden,

Ivm uitbreiding van het forum, zijn we bezig om een adressen bestand aan te maken. Op deze manier kun je adressen en telefoonnummers van diverse onderdelen van Defensie op zoeken. Mijn insziens erg makkelijk en handig. Ik snap dat niet iedereen zoveel tijd heeft om het internet af te struinen om adressen en telefoonnummers op te zoeken, daarom dachten wij als nou iedereen de gegevens van zijn eigen onderdeel door mailt, dan kunnen we de database vullen. Mocht je tijd over hebben, dan houden wij je niet tegen om het internet af te struinen ;).

Dus kort samengevat mail Peter of mij adres en telefoonnummers van Defensie onderdelen/afdelingen etc etc.

Met vriendelijke groet,

Het Defensieforum team.