Schuivende balans in de Perzische Golf

Gestart door dudge, 19/07/2011 | 16:16 uur

Neo-Baathist

Citaat van: A.J. op 24/06/2019 | 23:20 uur
Dat verklaart een hoop...
Hoop ik positieve zin!
Citaat
Ik kom morgen met een uitgebreid antwoord, ik heb nu wel wat beters te doen.
Ben benieuwd.
Externe bemoeizucht staat gelijk aan agressie.
Geopolitiek deskundige.

Neo-Baathist

Citaat van: Huzaar1 op 24/06/2019 | 23:27 uur
ah, kijk. Iets met uitdagingen  :cute-smile:
Integratie in NL is met mensen die zulke forum namen kiezen een geintje.
ah, gut. Nu wordt integratie erbij gehaald. En weer in relatie tot mijn nickname. Ik kon mezelf ook nickname kiezen in orde van Maarten, Dennis of Mike. Maar ik koos voor een nickname om met open vizier en kaarten op tafel te discussiëren. Zodat andere debaters weten met wie ze te doen Hebben.

Qua integratie zit het mij snor. Ik functioneer uitstekend en draag meer belasting af dan menig personen die zeuren over integratie.

Voorts,  Huzaar: Reageer een keer inhoudelijk.


CitaatEn je houding hier is bizar overigens. Wat je uitkraamt nog vreemder, je bent behoorlijk arrogant.
Zoals gezegd ben ik uitgemaakt voor sympathisant van NSDAP, fascist en in knoop met mezelf (dat was jouw bewering). Dan beweer je dat mijn gedrag bizar is?

Citaat40% hier werkt daadwerkelijk voor het Ministerie van Defensie, ik in ieder geval. Wat je allemaal aanneemt, en wat je niet aanstaat probeert te pareren met argumenten die ook nog eens bestaan uit aannames, geen feitelijkheden, is bizar, maar vast passend bij maroc.nl. Ik ken dat wel uit mijn schoolverleden, waar met smooth talking maar not the walking alles in twijfel kon worden getrokken.
Tot dusver kon jij nauwelijks iets in brengen. Jouw feiten kennis schoot tekort. Waardoor jij vervolgens mijn nickname in discussie betrekt. Over smooth talking gesproken.

P.s. Marco.nl kent gebruikers van diverse pluimage. Van extreem links tot PVV aanhangers. Van laag opgeleid tot hoog opgeleid. Neem maar een kijkje op sectie nieuws van de dag.

CitaatJe hebt last van een grotere hoop cognitieve dissonantie dan Ros in een heel leven heeft.
Wederom toevlucht zoeken naar psychologie van koude grond!? En waarom betrek jij opnieuw Ros bij ons discussie? Hij is geen deelgenoot van het debat noch een partij. Heb jij obsessie met hem?

Waarschijnlijk heb jij met hem gediscussieerd, met scherpe tegenstellingen. Ik vermoed dat je dat leuk vond. Misschien leed jij onder cognitieve dissonantie.


CitaatIk zit hier met popcorn te kijken hoe je de vaagste dingen neerzet.
Mis jij spanning in jouw leven? Het is tekend dat jij met popcorn een saai discussie volgt.  Dat geeft aan dat juist jij leedt aan cognitieve dissonatie. Overigens heb jij geen steekhoudende argumenten geleverd in discussie. Dus ik snap jouw kwalificatie van vaag en persoonlijke beledigingen aan mijn adres.

Citaat
Wat mij betreft interesseert de hele regio Iran/Irak/Marokko/Syrie geen fluit,
Klopt. Vandaar jouw post in een thread met betrekking tot het Midden Oosten.

Citaat
n ik denk dat er geen ziel wakkerligt in Europa als dat stukje aarde eens ophoudt met gedonder waar wij,Europeanen als maar last van ondervinden. En of dat nu f.o.s gebeurt met een Waterstofbom, of een treinlading Twix repen, is om het even. Maar Iran zal nooit een kernwapen krijgen, en daar dank ik de goden nog elke dag voor.
Ik dank de Goden voor dat Iran technisch instaat is om een nucleaire wapens te maken. En niemand kan ze tegen houden als ze dat besluit nemen. 
CitaatBottom line, we dont care en val ons niet lastig.
Je kiest ervoor om lastig te worden gevallen. Niemand vroeg je om aan een debat deel te nemen. Je kon mij negeren. Maar dat deed jij niet. Jij koos voor een debat. Helaas kwam jij er niet goed vanaf. Vandaar jouw dedain.

Zwaktebod!
Externe bemoeizucht staat gelijk aan agressie.
Geopolitiek deskundige.

Huzaar1

#270
Citaat van: Neo-Baathist op 24/06/2019 | 22:04 uur


Overigens ben ik forum beheerder op Maroc.nl.

ah, kijk. Iets met uitdagingen  :cute-smile:
Integratie in NL is met mensen die zulke forum namen kiezen een geintje.
En je houding hier is bizar overigens. Wat je uitkraamt nog vreemder, je bent behoorlijk arrogant.
40% hier werkt daadwerkelijk voor het Ministerie van Defensie, ik in ieder geval. Wat je allemaal aanneemt, en wat je niet aanstaat probeert te pareren met argumenten die ook nog eens bestaan uit aannames, geen feitelijkheden, is bizar, maar vast passend bij maroc.nl. Ik ken dat wel uit mijn schoolverleden, waar met smooth talking maar not the walking alles in twijfel kon worden getrokken. Je hebt last van een grotere hoop cognitieve dissonantie dan Ros in een heel leven heeft.

Ik zit hier met popcorn te kijken hoe je de vaagste dingen neerzet. Wat mij betreft interesseert de hele regio Iran/Irak/Marokko/Syrie geen fluit, en ik denk dat er geen ziel wakkerligt in Europa als dat stukje aarde eens ophoudt met gedonder waar wij,Europeanen als maar last van ondervinden. En of dat nu f.o.s gebeurt met een Waterstofbom, of een treinlading Twix repen, is om het even. Maar Iran zal nooit een kernwapen krijgen, dat vindt de rest van de wereld, en gelijk hebben ze, onacceptabel. Want Iran, is onbetrouwbaar.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Neo-Baathist op 24/06/2019 | 22:04 uur

Overigens ben ik forum beheerder op Maroc.nl.

Dat verklaart een hoop...

Ik kom morgen met een uitgebreid antwoord, ik heb nu wel wat beters te doen.

Lex

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 24/06/2019 | 23:04 uur
Uitermate triest als je beseft dat onze marine op dit moment nauwelijks één volwaardig fregat (inclusief bemanning) kan inzetten voor het doel waar de marine voor in het leven is geroepen...  :dead:
Don't blame the Navy, maar al die lui in het Haagsche!

Parera

Citaat van: Lex op 24/06/2019 | 23:00 uur
Als het moet wel, maar de gevolgen voor de organisatie zullen desastreus zijn. Let wel ik heb het hier over de gehele organisatie.

:hrmph:

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 24/06/2019 | 23:04 uur
Uitermate triest als je beseft dat onze marine op dit moment nauwelijks één volwaardig fregat (inclusief bemanning) kan inzetten voor het doel waar de marine voor in het leven is geroepen...  :dead:

Dan hebben we of te weinig schepen en/of personeel OF we hebben een te groot taken pakket voor de marine in gedachten. Ik vind het altijd vreemd dat landen zoals Denenmarken bijvoorbeeld met een relatief kleine vloot veel beter inzetbaar lijken te zijn.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Lex op 24/06/2019 | 23:00 uur
Als het moet wel, maar de gevolgen voor de organisatie zullen desastreus zijn. Let wel ik heb het hier over de gehele organisatie.

Uitermate triest als je beseft dat onze marine op dit moment nauwelijks één volwaardig fregat (inclusief bemanning) kan inzetten voor het doel waar de marine voor in het leven is geroepen...  :dead:

Lex

Citaat van: Parera op 24/06/2019 | 22:56 uur
Zoals verwacht....

Als Nederland haar eigen tankers moet gaan beschermen hebben we daar uberhaupt op korte termijn capaciteit voor?
Als het moet wel, maar de gevolgen voor de organisatie zullen desastreus zijn. Let wel ik heb het hier over de gehele organisatie.

Parera

Citaat van: Lex op 24/06/2019 | 22:54 uur
Antwoord op beiden is negatief.

Zoals verwacht....

Als Nederland haar eigen tankers moet gaan beschermen hebben we daar uberhaupt op korte termijn capaciteit voor?

Lex

Citaat van: Parera op 24/06/2019 | 22:20 uur
Bemanning van de EV terug aan boord! Vol gas naar de Golf regio! Of kan de Van Speijk vervroegd uitgezonden worden?
Antwoord op beiden is negatief.

Parera

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 24/06/2019 | 22:17 uur
Donald J. Trump‏Geverifieerd account @realDonaldTrump · 8 uur8 uur geleden 

China gets 91% of its Oil from the Straight, Japan 62%, & many other countries likewise. So why are we protecting the shipping lanes for other countries (many years) for zero compensation. All of these countries should be protecting their own ships on what has always been....

Donald J. Trump‏Geverifieerd account @realDonaldTrump 

....a dangerous journey. We don't even need to be there in that the U.S. has just become (by far) the largest producer of Energy anywhere in the world! The U.S. request for Iran is very simple - No Nuclear Weapons and No Further Sponsoring of Terror!

Bemanning van de EV terug aan boord! Vol gas naar de Golf regio! Of kan de Van Speijk vervroegd uitgezonden worden?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Donald J. Trump‏Geverifieerd account @realDonaldTrump · 8 uur8 uur geleden 

China gets 91% of its Oil from the Straight, Japan 62%, & many other countries likewise. So why are we protecting the shipping lanes for other countries (many years) for zero compensation. All of these countries should be protecting their own ships on what has always been....

Donald J. Trump‏Geverifieerd account @realDonaldTrump 

....a dangerous journey. We don't even need to be there in that the U.S. has just become (by far) the largest producer of Energy anywhere in the world! The U.S. request for Iran is very simple - No Nuclear Weapons and No Further Sponsoring of Terror!


Zander

Citaat van: Neo-Baathist op 24/06/2019 | 22:06 uur
Dit mag wel? Of worden er andere fatsoen normen gehanteerd!?
Dat was mijn vrouwelijke drang naar emancipatie.
People are sheep

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Trump: "Andere landen moeten zelf hun olietankers gaan beschermen"

https://nl.express.live/__trashed-3/

Neo-Baathist

Citaat van: A.J. op 24/06/2019 | 21:59 uur
Nog een paar keer van dit soort acties vriend en dan worden er maatregelen genomen.

A.J Forumbeheer


Citaat[Lul niet vent!]
Sorry hoor, ik kan je gezwam niet meer aanhoren.
Dit mag wel? Of worden er andere fatsoen normen gehanteerd!?
Externe bemoeizucht staat gelijk aan agressie.
Geopolitiek deskundige.