Welk begrip is het meest van toepassing in een militaire context

Gestart door ThowV, 05/07/2019 | 13:46 uur

Welk begrip is het meest van toepassing in een militaire context

Onweerlegbaarheid
2 (18.2%)
Beschikbaarheid
3 (27.3%)
Integriteit
4 (36.4%)
Confidentialiteit
2 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 11/07/2019 | 13:46 uur

ThowV

Citaat van: StrataNL op 07/07/2019 | 16:58 uur
Gezien de poll lijkt me dat het multiple choice was?

Het was inderdaad multiple choice.

ThowV

Citaat van: mikemans op 07/07/2019 | 00:14 uur
Zaten er nog antwoorden bij, multiple choice, of is het een open vraag geweest?

Als het een open vraag was, wat voor tentamen was het dan? Want dan vermoed ik dat in je leerboek ergens iets heeft gestaan van :"Van deze x begrippen /opsomming/ is deze y het meest van toepassing omdat z." Dan was de getoetste skill dus onthouden en reproduceren.

Het betreft hier een multiple choice vraag. In het boek werd elk begrip uitgelegd, meer niet.

ThowV

Citaat van: Ros op 05/07/2019 | 14:11 uur
De vraag slaat om mee te beginnen nergens op;

"De context is de totale omgeving waarin iets zijn betekenis krijgt. Hierbij kan zowel letterlijk "tekst" worden bedoeld als een situatie of betrokken personen. De context is de achtergrond of referentie van een uitdrukking, idee of gebeurtenis waaraan het zijn betekenis ontleent".

Naast de 4 gegeven opties kan je er nog legio verzinnen die ook allen in een of andere militaire context passen.

Precies. Ik gebruik deze reacties om mijn docent over te halen om mijn keuze "beschikbaarheid" goed te laten rekenen.

StrataNL

-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

A.J.

Citaat van: mikemans op 07/07/2019 | 00:14 uur
Zaten er nog antwoorden bij, multiple choice, of is het een open vraag geweest?

Als het een open vraag was, wat voor tentamen was het dan? Want dan vermoed ik dat in je leerboek ergens iets heeft gestaan van :"Van deze x begrippen /opsomming/ is deze y het meest van toepassing omdat z." Dan was de getoetste skill dus onthouden en reproduceren.

Dit dus want nu zou elk antwoord goed zijn.

mikemans

Citaat van: ThowV op 05/07/2019 | 13:46 uur
Op mijn tentamen kreeg ik de volgende vraag: Welk begrip is het meest van toepassing in een militaire context.
Nou wil ik graag jullie mening hebben aangezien ik persoonlijk vind dat bijna elk begrip van toepassing zou kunnen zijn en dat de vraag te breed gesteld is.

Alvast bedankt.

Zaten er nog antwoorden bij, multiple choice, of is het een open vraag geweest?

Als het een open vraag was, wat voor tentamen was het dan? Want dan vermoed ik dat in je leerboek ergens iets heeft gestaan van :"Van deze x begrippen /opsomming/ is deze y het meest van toepassing omdat z." Dan was de getoetste skill dus onthouden en reproduceren.

Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ros

De vraag slaat om mee te beginnen nergens op;

"De context is de totale omgeving waarin iets zijn betekenis krijgt. Hierbij kan zowel letterlijk "tekst" worden bedoeld als een situatie of betrokken personen. De context is de achtergrond of referentie van een uitdrukking, idee of gebeurtenis waaraan het zijn betekenis ontleent".

Naast de 4 gegeven opties kan je er nog legio verzinnen die ook allen in een of andere militaire context passen.

ThowV

Op mijn tentamen kreeg ik de volgende vraag: Welk begrip is het meest van toepassing in een militaire context.
Nou wil ik graag jullie mening hebben aangezien ik persoonlijk vind dat bijna elk begrip van toepassing zou kunnen zijn en dat de vraag te breed gesteld is.

Alvast bedankt.