nieuwe camo + pakken defensie:

Gestart door Sander12, 05/07/2011 | 21:19 uur


Huzaar1

Citaat van: Ipkiss op 26/09/2022 | 21:37 uur
"We maken afspraken met leveranciers, dat ze alleen aan ons leveren." HAHAHA

Je moet lezen wat er staat. De leveranciers die produceren alleen voor ons. De leveranciers die het kopieren werken met een andere productie kwaliteit. Je ziet ook de zeefdruk rollen en daar gaan veel kosten in zitten om het zodanige kwaliteit mee te geven dat ook in het infrarood spectrum de camo effectief is.

Je kunt een patroon kopieren wat op het oog overeenkomt. Maar dat garandeerd niet een effectieve camouflage in ieder optisch spectrum.

Dus ja, de leveranciers waar defensie afneemt, produceren alleen voor ons. Dat neemt niet weg dat er kopieën komen.

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ipkiss

"We maken afspraken met leveranciers, dat ze alleen aan ons leveren." HAHAHA
Huz-Huz1-Kpl-Kpl1-Knt-Tlnt-Elnt-Ritm-Maj



Flyguy

Citaat van: Huzaar1 op 26/07/2022 | 23:38 uur
Bauer heeft vooral CDS lopen spelen, ik mis van Uhm.
Vgm vooral gelobbyd voor zijn huidige functie. Weet niet of het beter of slechter is dan de huidige.

Enforcer

Citaat van: Huzaar1 op 26/07/2022 | 23:38 uur
Bauer heeft vooral CDS lopen spelen, ik mis van Uhm.

Wie niet?

Huzaar1

Bauer heeft vooral CDS lopen spelen, ik mis van Uhm.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Flyguy

Citaat van: Huzaar1
Correct tevens juist, KPU heeft maar te volgen.

Ik vond het al on-KM. De admiraliteit zit vol met tegenstanders van camo pakken voor de vloot en is een stoffige oude organisatie die o.a. heeft gezorgd voor het feit dat we al 120 jaar in hetzelfde nette pak rondlopen en eeuwig dezelfde 5 admiraals recyclen op schepen. Dat zijn de mensen die demonstratief T6 schoenen onder hun BT-dragen en het liefst nog in khaki rondliepen (god was dat nog maar zo). Het gewenste plan van de admiraliteit was om een nieuw eigen pak in een donker blauwe kleur in te voeren, een beetje zoals de royal navy en haar nieuwe tenue. (Geen idee of dat buiten DOKS om was of niet) Toen kwam opeens die gare camo uit de lucht vallen 😂 Typisch Bauer wel, die liep altijd in groen, terwijl hij voor het CDS-schap nog nooit een dag buiten T6/khaki heeft doorgebracht als commandocentrale/den haag goeroe.

Ach ja.

Zander

People are sheep

Huzaar1

Citaat van: Zander op 22/05/2022 | 19:35 uur
Wat? 13 palua....?

Discussies over onderbroeken en knopen  8)
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Zander

People are sheep

Huzaar1

Dit is exact wat het forum nodig had  8)
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: DoBert op 22/05/2022 | 18:02 uur

Admiraal Halsey,

Ik ben nou een inhaalslag aan het maken, en heb heel wat verhalen van je voorbij zien komen, toch moet het even van mijn hart, word jij niet erg moe  van jezelf?

DoBert,

Ik weet niet wat je bedoeling precies is met het omhoog schoppen van oude topics maar ik zie dat je al sinds 2014 lid bent van dit forum, had je dan niet beter meteen kunnen reageren ipv 8 jaar lang radiostilte houden?

Anyway, de naam in jouw mailadres kwam me ergens bekend van voor en heb Google maar eens aangeslingerd en idd, 13 Palua.  ;D

DoBert

#1772
Citaat van: delarey op 10/08/2021 | 13:40 uur
Betere leveranciers kiezen? Betere aanbestedingen uitschrijven? Geen beloften doen die keer op keer niet worden waargemaakt? Dit valt met een recht gezicht toch niet meer goed te praten, kom op zeg

dit gaat ECHT nergens meer over!,
Boeteclausules inbouwen in de contracten? doen ze in de bouw ook.
Bovendien was daar nog een of andere hoge piet die vertelde dat "Ze al bekend zijn met dat Kmarns uniform, dus met alleen een ander printje kan dat geen probleem zijn!"
Dat zien we nu dus wel weer.

Overigens, dat deze "winnende" fabrikanten zich ineens niet meer aan het contract (kunnen) houden, heeft dat iets te maken met hun "Marktonderzoeken"?
Ikzelf heb het idee dat dit meer een ding van deze tijd aan het worden is, en het "Een man een man, een woord een woord" iets is wat erg hard aan het verdwijnen is?