Open dagen Landmacht 2009

Gestart door battle10, 08/05/2010 | 19:10 uur

battle10

#7
Foto Landmachtdagen 2009.

battle10

Duidelijk. Meer natuurgetrouw bewerken en vooral niet te overdreven, bedankt! :big-smile:

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

#4
Citaat van: battle10 op 27/05/2010 | 22:18 uur
Ik heb zo'n 60% van de foto's bewerkt met paint shop pro. Kunt u uitleggen wat u bedoelt met junglecamo?
Ik krijg graag feedback, omdat ik in contact ben met een eenheid van de KL om een fotoreportage te maken.

Ik heb het idee dat  miltairen gewoon recht voor zijn raap foto's willen  hebben. Uw feedback kan me helpen de foto's te maken die KL aanspreekt, qua al of niet bewerken.  8)
De kleuren van het gvt van de man in de leo springen er nogal uit, bijna de felle kleuren van een Jungle-GVT

Het gewone DPM geeft veel minder licht.

Misschien zijn ook onder de militairen de meningen verschillend, maar ikzelf ben er niet zo voor om die kleuren zover op te halen.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

battle10

Ik heb zo'n 60% van de foto's bewerkt met paint shop pro. Kunt u uitleggen wat u bedoelt met junglecamo?
Ik krijg graag feedback, omdat ik in contact ben met een eenheid van de KL om een fotoreportage te maken.

Ik heb het idee dat  miltairen gewoon recht voor zijn raap foto's willen  hebben. Uw feedback kan me helpen de foto's te maken die KL aanspreekt, qua al of niet bewerken.  8)

SMI de Boer

Heb je er nog aan geknutseld? Lijkt wel Junglecamo
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

battle10

#1
Hallo,

wat foto's van de Landmachtdagen 2009 en 2008, hier te zien:    http://battle10.zenfolio.com/