AD journalist snapt grap niet

Gestart door Nikehercules, 06/07/2012 | 14:33 uur

Cigarz

Citaat van: Ros op 06/07/2012 | 15:12 uur
Ik snap de grap ook niet..........zal aan mij liggen  :confused:.

Wat er ook precies aan de hand was en waarom er met grof geschut op personen is geschote is laat ik in het midden. Dat de vlieger er een vrolijk liedje bij zingt en er schijnbaar ook nog lol aan beleeft om het filmpje openbaar te maken.....look mum i killed another bastard, is schandalig en doet de Amerikaanse zaak geen goed.  :sick:

Guttegut, gaan we weer...  :sick:

Die Stinkb**rden vroegen er om...

Jah

#27
Dan vind ik dit nummer toch wat fijner.  ;D


Harald

maar toch zou ik voor Eye of the Tiger gaan van Survivor, heerlijk nummer

http://www.youtube.com/watch?v=btPJPFnesV4

of :
Danger Zone ... TopGun                     http://www.youtube.com/watch?v=Uvk6DJu26gI&feature=related

Right here Right now .... Van Halen     http://www.youtube.com/watch?v=4n4g1bGITLc   (intro is grandioos .. :big-smile: )

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 06/07/2012 | 20:27 uur
Absoluut niet! Talibantuig heeft daar niets te zoeken. Ga dan voor "running with the devil" of desnoods "hit me with your rhytm stick".....

:angel: zij geloven toch in 60+ maagenden, maar oké, deze schrappen we uit het epertoire

Harald

Citaat van: Lex op 06/07/2012 | 20:42 uur
"Radar Love", tijdens de zoekfase.  8)

en daarna "the final countdown" 

Lex

"Radar Love", tijdens de zoekfase.  8)

KapiteinRob

Citaat van: jurrien visser op 06/07/2012 | 20:22 uur
"Stairway to Heaven" van Led Zeppelin heeft in dit kader ook wel iets.

Absoluut niet! Talibantuig heeft daar niets te zoeken. Ga dan voor "running with the devil" of desnoods "hit me with your rhytm stick".....

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 06/07/2012 | 20:17 uur
Nou, alhoewel ik "American Pie" een goed nummer vind, vind ik dat de piloot had moet overwegen iets anders mee te zingen. Ik denk dan aan bv. een engelstalige cover van Doe Maar's "de bom", "tragedy" van de Bee Gees of "brandend zand" van Anneke Grönloh....

"Stairway to Heaven" van Led Zeppelin heeft in dit kader ook wel iets.

KapiteinRob

Nou, alhoewel ik "American Pie" een goed nummer vind, vind ik dat de piloot had moet overwegen iets anders mee te zingen. Ik denk dan aan bv. een engelstalige cover van Doe Maar's "de bom", "tragedy" van de Bee Gees of "brandend zand" van Anneke Grönloh....

michielnr

Citaat van: onderofficier op 06/07/2012 | 19:31 uur
Dat doet niets af van jouw uitspraak............

Toch wel, want hoe Kapitein Rob en anderen over dit filmpje denken is exact hoe ik er ook over denk.
NR

Tanker

AJ, dit is 1 van de beste scenes uit de oorlogsfilms die ik gezien heb. Die muziek met die heli' s in 1 woord fantastisch !!!
Wij reden ook regelmatig rond met muziek op.......toch fantastisch stimuleert de geest en beïnvloed je stemming !

A.J.


dudge

Citaat van: Kapitein Rob op 06/07/2012 | 19:52 uur
Als ik mijn telraam pak, blèr ik altijd "the final countdown"......

:lol:


AD lijkt het bericht inmiddels verwijderd te hebben ;D

KapiteinRob

Als ik mijn telraam pak, blèr ik altijd "the final countdown"......

A.J.