Forum-banner

Gestart door -Peter-, 18/01/2003 | 19:25 uur

-Peter-

gezien de nieuwe layout zal er ook een nieuwe banner moeten komen, dus tot die tijd slotje op dit onderwerp ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Mon3aan_OJKL

I.P.V meld je vandaag aan.. zet je daar in die grote voor iedereen die geintreseerd is in defensie.. :)
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Caspar

1024x768, kan het nog wel lezen ja, maar echt duidelijk is het niet.
Zou sowieso niet teveel (uitgebreide) tekst op een banner zetten, tekst moet kort maar krachtig zijn.

-Peter-

met welke resolutie werk jij daar dan? Bij 1024x768 is het nog vrij goed leesbaar naar mijn mening  ;) Maar ik zal er bij de volgende serie wel ff rekening mee houden  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Nu is de tekst wel erg moeilijk leesbaar ::)

-Peter-

Ik hoop dat het zo beter is  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

zijn in de maak, en tot die tijd zal ik deze ff verkleinen  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Banner is te groot, normale gangbare maat op internet voor banners is meestal 468x60. Mijn advies: maak hem dus kleiner. Of maak verschillende banners en buttons.

-Peter-

#1
Om reklame te maken voor dit forum hebben we een banner gemaakt. Mocht u reklame willen maken voor dit forum dan kunt u dat doen met deze banner:

Om deze banner op te slaan klik u er met de rechtermuisknop op, en kiest u "opslaan als".
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...