Problemen startpagina defensieforum

Gestart door -Peter-, 16/05/2003 | 19:51 uur

-Peter-

de startpagina is momenteel te vinden op: HIER

Dit om te kijken of bij u hetzelfde probleem ontstaat....

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Nou het probleem is er met name bij mensen die de pagina voor het eerst bezoeken. Als de pagina namelijk 1 keer goed herladen is mbv F5 dan is het probleem verholpen zeg maar....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Ik heb het probleem een keer gehad, maar nu heb ik er geen last meer van.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar


Marvin

confused...? so am i....

Sanne

Wit scherm, met wel wat informatie uit de menus maar dan heel basaal, alleen letters, geen kleuren en geen frames.

Weet t ook niet precies uit mn hoofd, want ik klik altijd meteen op vernieuwen of F5. Zal het volgende keer beter bestuderen.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

En die fout is een wit scherm, met niet alle informatie toch?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sanne

De fout komt bij mij zeer regelmatig voor. 'Vernieuwen' doet wonderen, net als F5.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Jørgen

Ik neem aan dat het fout laden van de pagina duidelijk te herkennen is? Ik heb er dan geen last van en ik kijk dagelijks.

-Peter-

Sinds een update van de software van deze website vorig weekend, zijn er een aantal gevallen bekend van het verkeerd laden van de pagina. Graag zou ik van u als gebruiker horen of u hier ook mee te maken heeft gehad. Dit omdat het voor ons momenteel nog niet duidelijk is of het een fout is die bij iedereen naar voren komt, of dat het maar een enkele keer gebeurt...

M.v.g.

Webmaster Defensieforum
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...