LID VAN DE MAAND....

Gestart door -Peter-, 09/06/2003 | 17:07 uur

Jeffrey

Mag je dan ook zeggen wie je in elk geval niet kiest ;D

Kleintje Pils

Dan sluit ik me hierbij uit ;D
Mzzls Remco

Airpower

Je moet het ook niet zien als een wedstrijd. Je kunt ook niet winnen door enorm veel te posten. Het gaat er om wat je post, de inhoud van je post's etc. Het kan zijn dat mensen hierdoor vaker serieus in gaan op discussies.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Jørgen

Dit vind ik zo'n flauwekul. Het moet toch geen wedstrijd zijn? Je moet gewoon op een leuke manier met elkaar discuteren!

-Peter-

#1
Vanaf deze maand zullen we ieder maand een stemming gaan houden wie de titel "lid van de maand ..... " heeft verdient op dit forum. Deze stemming zal worden gehouden in de categorie "Leden-cafetaria". In deze categorie staat ook een topic waar u leden kunt opgeven voor deze titel. Het gaat hierbij dus om de mening van de andere leden op dit forum. Wie vinden zij het beste qua argumentatie, feiten e.d.
U kunt uzelf niet nomineren voor deze titel, dit zal dus door een ander gedaan moeten worden. Van alle nominatie's die binnen komen zullen de beheerders er 8 uitzoeken welke via een stemming kans maken op deze titel.... ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...