Grootte forum

Gestart door Robert, 10/02/2003 | 16:47 uur

Mon3aan_OJKL

Citaat van: The Master op 16/02/2003 | 16:13 uur
dan zou ik eens kijken bij de statistieken van dit forum, dan zie je dat er vandaag al 28 nieuwe berichten zijn geplaatst, dus voordat je begint te klagen zou ik eerst even na kijken of je dat ook met goede argumenten kan onderbouwen.

M.v.g.

Waarvan 19 van mij en 8 van jou... :P
Je moet gewoon  5 subs hebben en als die lopen kan je daar pollen wat voor subs je dan wil hebben het is nu te groot voor zo weinig post.. :)

Zelfde als dat je 4 tegen 4 speelt op een heel voetbal veld.. te veel ruimte en te weinig opvulling... :)
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

Kijk we kunnen momenteel op zich de verschillende defensie-onderdelen onder 1 categorie plaatsen, daarmee vervallen er weer 3 subcategorieen  ;D Eventueel zou daar ook nog de categorie Oud gediende bij geplaatst kunnen worden. Dat zou dus al een vermindering betekenen van 5 sub-categorieen. Maar zodra we dus gaan kiezen voor aparte sub-categorieen voor andere site's wanneer heeft een andere site er dan wel recht op, en wanneer niet, wat moeten we dan als minimaal gebruik stellen  ??? Daar loop je wel tegen aan in dat geval volgens mij, want anders heb je binnen de kortste keer een heleboel site's die hun eigen sub-categorie willen..

Wij staan open voor goede suggestie's!!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Zoals je weet ben ik het met mondriaan eens. Je zou eens onderzoek moeten doen naar de mogelijkheid om iets als tacnet te maken, of iets als het auran forum (dan bedoel ik de onderste dingen, als je erop klikt kom je op een apart forum). Dan maak je een apart forum voor elk defensieonderdeel en als je daarop klikt dan kom je op de plek terecht waar je interesse ligt. Geloof me, een piloot kan het over het algemeen niet veel schelen wat de ypr's deze week hebben gedaan en andersom. En zowel, dan gaan ze gewoon ook naar dat forum.

Simpel, doeltreffend en overzichtelijk. That's all I'm saying.

-Peter-

dan zou ik eens kijken bij de statistieken van dit forum, dan zie je dat er vandaag al 28 nieuwe berichten zijn geplaatst, dus voordat je begint te klagen zou ik eerst even na kijken of je dat ook met goede argumenten kan onderbouwen.

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Mon3aan_OJKL

Citaat van: Airpower op 16/02/2003 | 16:04 uur
Citaat van: Mon3aan_OJKL op 16/02/2003 | 15:52 uur
KLAAR.. nu zijn er ff te veel w8 tot er over de 100 leden zijn nu word er voor geen fuck gereply'ed  :o

Totaal Totaal aantal geregistreerde leden 116

we groeien sneller dan je denkt  ;) :P

Ja leuk dat er hier over de 100 zij maar heb er geen 1 zijn posten vandaag op deze 2 reply's na dan.. ;D

Maar ja komt wel goed hoop ik... ;)
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

[off-topic]Ja we groeien snel, maar we moeten nog wel even een sprintje nemen de komende tijd  ;D[/off-topic]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Citaat van: Mon3aan_OJKL op 16/02/2003 | 15:52 uur
KLAAR.. nu zijn er ff te veel w8 tot er over de 100 leden zijn nu word er voor geen fuck gereply'ed  :o

Totaal Totaal aantal geregistreerde leden 116

we groeien sneller dan je denkt  ;) :P
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Maar om het dus van het begin af aan overzichtelijk te houden hebben we ze er nu dus al staan, en het aantal berichten komt vanzelf wel  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Mon3aan_OJKL

Landmacht----
Luchtmacht---
Marine---
Marchaussee---
Oud gediende
Algemeen

KLAAR.. nu zijn er ff te veel w8 tot er over de 100 leden zijn nu word er voor geen fuck gereply'ed  :o
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

Momenteel is dat bezoekersaantal er nog niet nee, maar als we zouden wachten met met maken van die verschillende onderdelen, dan zou er in eerste instantie een erg onduidelijk forum ontstaan, waarbij men niet direct een overzicht krijgt van elk onderdeel. Vandaar dat wij voor deze manier hebben gekozen. Het aantal bezoekers loopt nog steeds op, dus er komt vanzelf een moment dat de verschillende onderdelen tot zijn recht gaan komen ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het met je eens ben, Robert. Het gaat namelijk om het totaalplaatje. Een idee zou zijn om verschillende afdelingen te maken, zoals KLu, KL, KM en KMar. Een vereiste hiervoor is veel bezoekers voor elke afdeling,

Airpower

Ik vind het persoonlijk wel mee vallen. Elk Defensie onderdeel: marine, luchtmacht, landmacht en marechaussee hebben elk nog maar 2 subfora's.

Alleen "Nieuws & Forum" en "Defensie Algemeen" zijn veel uitgebreider.

De rest ( Veteranen / Oud militairen / Natres, Vakbonden, Overigen) hebben er 3 of minder.

Misschien is het even wennen waar alles precies staat. Ik zal het even in de beheerders groep gooien, misschien dat we nog aanpassingen kunnen maken.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Robert

Ik vind dat dit forum veel te veel subfora heeft, het is beter voor een forum om klein te beginnen, naarmate er meer mensen komen kan je het forum het beste uitbreiden.