Gezocht: afbeeldingen m.b.t. Defensie

Gestart door -Peter-, 11/02/2003 | 12:08 uur

no problem

Kijk tuurlijk willen wij ze hebben :D Momenteel hebben wij er nog veel te weinig  ;D Alle 50 lijkt me weer wat overdreven, maar als je een aantal verschillende avatars op kan sturen graag! (met name avatars over verschillende eenheden c.q. onderdelen)  Een stuk of 15 lijkt me in eerste instantie meer dan genoeg

B.v.d

Mon3aan_OJKL

Uhh,,,,

1.....Het is Avatars...;)...
2..... Ik zet er ff paar neer...:p








Ik heb er nog 50 maar geen zin om nog meer te Ctr-C'en terwijl ze zometeen voor niks zijn ...:)

Dus.. Wil je ze ...???:D
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

Wij zijn nog op zoek naar extra 'avantars' (de plaatjes welke leden bij hun profiel kunnen zetten) voor dit forum. Heeft u nog mooie/leuke/grappige afbeeldingen welke wij hiervoor kunnen gebruiken? De afbeeldingen moeten natuurlijk wel met defensie te maken hebben 8) Hierbij dient u er wel rekening mee te houden dat de afbeeldingen niet groter mogen zijn dan 100x100 pixels. Heeft u nog iets, mail dit dan naar: webmaster@defensieforum.nl zodat wij deze afbeeldingen na controle kunnen plaatsen op het forum!

B.v.d
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...