Sub-afdelingen marine

Gestart door Walrus, 10/01/2003 | 15:24 uur

-Peter-

Momenteel hebben wij ervoor gekozen om zo min mogelijk verschillende categorieën te maken. Zodra er voldoende belangstelling is aan de hand van geplaatste berichten, dan zullen wij een betreffende categorie aanmaken.

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Een goede html-editor (ja even off-topic) die ik zelf ook gebruik is 1stpage200. Dit is een volledig gratis programma te vinden op: www.ervsoft.com  ;D

Einde onderwerp, slotje er weer op  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Walrus

Je hebt gelijk,

Je zou gewoon kunnen afwachten tot er een behoefte aan een bepaalde afsplitsing ontstaat, maar dan heeft het korps mariniers ook geen recht op een apparte behandeling :-)

Ik zal zo snel als ik weer een goede html editor heb wat meer bekendheid aan deze site geven.

Groeten / Regards,
Peter L. Janssen
The Netherlands

www.koninklijke-marine.nl

PLUS ESSE QUAM VIDERI
-Meer zijn dan schijnen
-Analyse en Tactisch Centrum

-Peter-

Wij zijn er nog hard over na aan het denken wat de verstandigste indeling is. Want we moeten wel voor komen dat er niet al te veel komen, aangezien dit forum dan waarschijnlijk erg onoverzichtelijk wordt  :-\

M.v.g
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Walrus

Als er een berichtengroep voor het korps mariniers is, misschien ook voor de mijnendienst, onderzeedienst en de MLD?

Groeten / Regards,
Peter L. Janssen
The Netherlands

www.koninklijke-marine.nl

PRO OMNIUM INCOLUMITATE
-Voor ons aller veiligheid