Nikko Norte's boek "Onvoorspelbaar Verleden"

Gestart door A.J., 10/04/2020 | 16:29 uur

Huzaar1

Citaat van: A.J. op 28/08/2021 | 00:55 uur

Zo werkt dat natuurlijk niet.

A.J. Forumbeheer


Natuurlijk niet maar rutte de schuld geven ban norte is onzinnig.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.

Citaat van: Huzaar1 op 27/08/2021 | 23:24 uur
Kunt je getypte hoop diarree beter verwijderen.

Zo werkt dat natuurlijk niet.

A.J. Forumbeheer

bergd

#57
Citaat van: Huzaar1 op 27/08/2021 | 23:24 uur
Wat een onzin. Relatie tussen Rutte en Norte..zelfa de VVD en Norte.laat staan overheidszorg en Norte is niet te leggen. Kunt je getypte hoop diarree beter verwijderen.
tuurlijk kan ik de relatie tussen Rutte of VVD en Norte niet stellen. Ik ben geen Arts die een diagnose stelt en kan niet in die man zijn hoofd kijken, weet überhaupt niet wat er mis gaat.

Mijn opmerking komt uit het feit dat het niet goed gaat binnen de GGZ.
Maar als ik het goed begrijp heb jij een andere mening.

Zander

Citaat van: Robert2 op 27/08/2021 | 10:50 uur
Want onder alle voorgaande premiers was de GGZ altijd op en top voor elkaar? Vreemde reactie.
Vroeger stopten we mensen met het stempel gekkie weg in een omheinde omgeving en noemden dat een gesticht. Maar dat was inhumaan en zo.......
Laten we ze gewoon zelfstandig tussen de mensen in mooie kinderrijke Vinexwijken wonen want dan voelen ze zich vast beter.
People are sheep

Huzaar1

Citaat van: bergd op 27/08/2021 | 23:21 uur
Nee onder andere premiers ging het ook niet altijd goed. Maar het versoberen van zorg en sluiten van psychiatrische instellingen draagt niet bij dat iedereen de juiste hulp krijgt. In het zorggebied bijvoorbeeld waar ik woon met 900.000 mensen zijn afgelopen jaren alle Paaz afdelingen weg bezuinigd. Een crisisdienst die bij noodhulp pas na 4 uur op komt dagen is geen uitzondering.

De politie heeft de afgelopen jaren een verdubbeling gezien in het aantal incidenten met verwarde personen. Dit geld ook voor het aantal daklozen waar psyche (en verslaving)vaak ook een rol speelt.

Het is van mij een beetje kort door de bocht om Rutte hier helemaal de schuld van te geven maar de VVD is nou eenmaal een partij die de eigen verantwoordelijkheid van de mens centraal stelt en dat kan niet altijd. Een hele mooie gedachte maar er zijn nu eenmaal mensen die hulp van anderen nodig hebben en het zelf door de wat voor reden ook niet kunnen. Die mensen moeten geholpen worden door anderen anders vallen ze tussen wal en schip. En uiteindelijk kost dat de samenleving nog meer geld. Helaas wordt dat niet altijd gezien.

Maar goed de VVD neem ik het niet kwalijk, mijn partij de ChristenUnie wel.

Wat een onzin. Relatie tussen Rutte en Norte..zelfa de VVD en Norte.laat staan overheidszorg en Norte is niet te leggen. Kunt je getypte hoop diarree beter verwijderen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

bergd

Citaat van: Robert2 op 27/08/2021 | 10:50 uur
Want onder alle voorgaande premiers was de GGZ altijd op en top voor elkaar? Vreemde reactie.
Nee onder andere premiers ging het ook niet altijd goed. Maar het versoberen van zorg en sluiten van psychiatrische instellingen draagt niet bij dat iedereen de juiste hulp krijgt. In het zorggebied bijvoorbeeld waar ik woon met 900.000 mensen zijn afgelopen jaren alle Paaz afdelingen weg bezuinigd. Een crisisdienst die bij noodhulp pas na 4 uur op komt dagen is geen uitzondering.

De politie heeft de afgelopen jaren een verdubbeling gezien in het aantal incidenten met verwarde personen. Dit geld ook voor het aantal daklozen waar psyche (en verslaving)vaak ook een rol speelt.

Het is van mij een beetje kort door de bocht om Rutte hier helemaal de schuld van te geven maar de VVD is nou eenmaal een partij die de eigen verantwoordelijkheid van de mens centraal stelt en dat kan niet altijd. Een hele mooie gedachte maar er zijn nu eenmaal mensen die hulp van anderen nodig hebben en het zelf door de wat voor reden ook niet kunnen. Die mensen moeten geholpen worden door anderen anders vallen ze tussen wal en schip. En uiteindelijk kost dat de samenleving nog meer geld. Helaas wordt dat niet altijd gezien.

Maar goed de VVD neem ik het niet kwalijk, mijn partij de ChristenUnie wel.

Huzaar1

Citaat van: bergd op 26/08/2021 | 13:40 uur
Beste man is het resultaat van 10 jaar Ruttes zo lopen er helaas velen rond

slaat nergens op.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Robert2

Citaat van: bergd op 26/08/2021 | 13:40 uur
Beste man is het resultaat van 10 jaar Ruttes zo lopen er helaas velen rond
Want onder alle voorgaande premiers was de GGZ altijd op en top voor elkaar? Vreemde reactie.

bergd

Beste man is het resultaat van 10 jaar Ruttes zo lopen er helaas velen rond

StrataNL

Citaat van: A.J. op 26/08/2021 | 07:42 uur
Misschien om een soort van alternatief geluid te laten horen ofzo.
Nou wat dat betreft is het wel geslaagd...
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Harald

Citaat van: StrataNL op 26/08/2021 | 00:32 uur
Ben wel errug benieuwd wat die hiermee wilde bereiken.
en de SP heeft, denk ik, wel spijt van de uitnodiging... 

A.J.

Citaat van: StrataNL op 26/08/2021 | 00:32 uur
Ben wel errug benieuwd wat die hiermee wilde bereiken.

Dat  vraagt iedereen zich af.... Ik zag eel dat ze elkaar volgen op Twitter. Misschien om een soort van alternatief geluid te laten horen ofzo.

StrataNL

Citaat van: A.J. op 25/08/2021 | 22:56 uur
Jasper van Dijk had hem uitgenodigd.
Ben wel errug benieuwd wat die hiermee wilde bereiken.
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

A.J.


Lex

Citaat van: A.J. op 25/08/2021 | 22:56 uur
Jasper van Dijk had hem uitgenodigd.
Rgr, ik neem aan nog geen reactie van hem?