Twitteren over defensie

Gestart door KapiteinRob, 31/05/2012 | 15:19 uur

KapiteinRob

Inmiddels de eerste twitterstappen gezet. Maar na 2 reacties over de OPV's geeft Ten Broeke even niet thuis. En ben ik voor hem een van de "jongens". Daar sta je dan met je 3 decennia dienst.....

Elzenga

Goed idee..ik heb met Ten Broeke en Knops al wel eens de degens gekruist daar...of vraagtekens gezet bij hun uitspraken daar. Directe manier van contact...en ze reageren vaak ook nog...

Mourning

Nadeel van Twitter is dat je het kort moet houden, dat is ook meteen weer het voordeel. Indien je als defensiepersoneel een account aanmaakt en deze politici of ex top-militairen (hallo Dick Berlijn) vragen gaat stellen over bijv. de JSF hoef ik er neem ik aan niet bij te vermelden dat het wel verstandig dat je niet je naam gebruikt en als je al twittert je een nieuwe account met een andere naam aanmaakt. Dit in het kader van het zou vervelend zijn als je Twitters gevolgen hebben voor je werk  ;).
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).


KapiteinRob


Lex

Gebruik in de "search"functie:  #defensie
;D

KapiteinRob

#8
Citaat van: Lex op 31/05/2012 | 15:48 uur
@geertwilderspvv

In de vaste kamercommissie zitten voor de PVV de leden Lucassen (@EricLucassenPVV), Kortenoeven (@WimKortenoeven) en Hernandez (@HernandezPVV)

KapiteinRob


Lex


KapiteinRob


KapiteinRob

SP (Harry van Bommel)  - @Harryvandesp

KapiteinRob


Lex


KapiteinRob

In het topic over de F-16 vervanging werd door "Mourning" aangegeven dat het wellicht een idee is om actief politici via Twitter te benaderen. Misschien is het dan handig te weten wie de defensiewoordvoerders van de politieke partijen zijn. Dus mocht je de namen weten en liefst ook hoe ze op twitter te vinden zijn, zet ze dan gerust in dit topic neer. eventueel kun je ook je eigen twitter-ID (heet dat zo?) hier plaatsen.

Ik heb bij wijze van probeersel ook zo'n twitteraccount aangemaakt: kapitein Rob (@dfkapiteinrob). Hoewel ik nog niet helder heb wat ik er mee kan en zal doen.....