Auteur Topic: militaire vriend steeds afstandelijker in de loop van de missie. Wat is er mis?  (gelezen 7825 keer)

Masdus

• Net nieuw hier
  • *
militaire vriend steeds afstandelijker in de loop van de missie. Wat is er mis?
« Reactie #35 Gepost op: 14/03/2014 | 17:30 uur »
Mijn vriend was in het begin van zijn missie nog heel lief.. ik hou van je en ik mis je apte hij (via watssap) maar sinds een paar weken zegt hij het niet meer en negeert mijn ik hou van je en ik mis je. Is de liefd over??
Wie heeft ervaring met een vriend/ man op uitzending? Ik word hier namelijk onzeker van. We zijn nog niet zo lang samen en ik ben 100% trouw, datweet hij. Ik zou het echt niet in mn hoofd halen om tijdenz zijn missie met andere jongens aan te pappen. Dat vind ik echt niet kunnen en dat weet hij... maar als hij zo afstandelijk doet vraag ik mij af of hij nog wel verliefd op mij is??? En dan ga ik door met mn leven in plaats van op hem wachten. Ikstuur wekelijks brieven en ik heb hem ook al vier pakjes gestuurd..

Wie heeft tips? Kan ik er iets over vragen? Ik wil hem niet lastig vallen, maar het begint aan mij te vreten dat hij zo afstandelijk doet. Waarom maakt hij het niet gewoon uit ofzo? Wat is er anders zo moeilijk om te zeggen dat je van mij houdt???

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 34 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.