Citaat van: Lex op 24/04/2024 | 22:20 uurVerkeerde verwijzing, sorry.
Zie: https://www.dvidshub.net/image/3296689/soldiers-conduct-new-apache-blade-folding-kit-training
Citaat van: Huzaar1 op 24/04/2024 | 22:15 uurZe zijn hier verwijderd?Verkeerde verwijzing, sorry.
Citaat van: Huzaar1 op 24/04/2024 | 21:44 uurWel nieuwe soort (lichtere) bladen. Of ze kunnen vouwen weet ik niet. Zal eens rondvragen.
Citaat van: Huzaar1 op 24/04/2024 | 22:15 uurZe zijn hier verwijderd?
Citaat van: Lex op 24/04/2024 | 22:07 uurJa zeker; Foto in bijlage off load in Antwerpen.
Zie: https://www.alamy.com/stock-photo-an-ah-64-apache-helicopter-gets-offloaded-from-an-ocean-cargo-vessel-129527411.html
Citaat van: Lex op 24/04/2024 | 22:07 uurJa zeker; Foto in bijlage off load in Antwerpen.
Zie: https://www.alamy.com/stock-photo-an-ah-64-apache-helicopter-gets-offloaded-from-an-ocean-cargo-vessel-129527411.html
Citaat van: Ace1 op 24/04/2024 | 20:54 uurHebben de Apaches ook een folding blades systeem gekregen?
Citaat van: wegmann op 24/04/2024 | 20:35 uurJe weet toch...De 2A4 toren was hydraulisch aangedreven en benaming was ook WNA.....In het elektronikraum zat de WNA besturingskast die toen ook gedigitaliseerd werd. Althans, zo noemde men dat.... Maar goed dat dat servo hydraulieksysteem er uit ging bij de A5 want onderhoudsgevoelig, onbetrouwbaar en eigenlijk gewoon gevaarlijk.
Zit die hydrauliekbende ook nog steeds in die A4's die nu in UA zijn??
Page created in 0.036 seconds with 14 queries.