41 Herstel Detachement Hohne

Gestart door Freek, 13/02/2003 | 17:41 uur

Airpower

#11
En wat na die reunie? dan zal het wel weer terug lopen gok ik zo.

Maar dit gaat zo maar door....gewoon stemmen en we zien wel wat eruit komt  ;)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mon3aan_OJKL

Komen er 10 meer die zien de rest en Eeey denken ze lten we daar ook maar ff kijken en reply'en Hoppa weer 10 erbij dit vertellen ze aan vriendjes hoppa weer 10 en ga zo maar door.. ;)
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

Citaat
Dan kunnen we er een krijgen waar we veel bezoekers mee krijgen dan slaan jullie dit aanbod af  Lijkt wel politiek hierzo  

Ik weet niet waar jij die vele bezoekers ziet, want hun pagina heeft per dag tussen de 15 en 20 bezoekers  :o Dus al je daarvoor een categorie aan gaat maken, hoeveel komen er dan per dag alleen voor die categorie langs?? Ik denk dat het in dit geval niet om echt veel extra bezoekers gaat...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Niet mee eens, momenteel zijn er erg veel topics nutteloos waar nauwelijks berichten worden geplaatst. Dan kunnen we er een krijgen waar we veel bezoekers mee krijgen dan slaan jullie dit aanbod af ??? Lijkt wel politiek hierzo  >:(

Krap de rest van het forum in en maak aparte categorieen voor sites die hun eigen forum willen hebben. Hiermee trek je veel bezoekers en krimp je alsnog het forum in.

Airpower

Ik ben het met Caspar eens en lijkt mij de belangrijkste reden om het niet te doen.

Misschien gewoon ergens een topic aanmaken en kijken hoe groot de belangstelling is.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mon3aan_OJKL

Citaat van: The Master op 14/02/2003 | 13:44 uur
Op zich wel een leuke pagina ja, maar we moeten wel afwegen wat de voordelen er van zijn, en wat de nadelen zijn. Want het aanmaken van een extra categorie betekend dat de index van het forum toch weer groter wordt, en dus onoverzichtelijker.... We zullen ons hoofd hier eens over breken  ::) Ondertussen hoor ik graag van andere beheerders wat hun mening is...

Uhh haal een paar onzin subber weg.. en plaats deze ik denk dat we dan meer bezoekers trekken ... ;)  ....
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Caspar

Dit lijkt mij onmogelijk te doen, als er meer sites komen die een "eigen" onderdeel willen hebben wordt het forum veelste groot.

-Peter-

Op zich wel een leuke pagina ja, maar we moeten wel afwegen wat de voordelen er van zijn, en wat de nadelen zijn. Want het aanmaken van een extra categorie betekend dat de index van het forum toch weer groter wordt, en dus onoverzichtelijker.... We zullen ons hoofd hier eens over breken  ::) Ondertussen hoor ik graag van andere beheerders wat hun mening is...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Ik ben voor, zie hun gastenboek.

Wout

-Jeroen-

we gaan hier even over nadenken je hoort zo snel mogelijk van ons.
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Freek

#1
Zou graag dit forum op de
www.41herstel-hohne.studio-7.nl homepage gebruiken met een link naar een gedeelte (nieuwe catagorie) wat op het forum betrekking heeft op 41 herstel det. Hohne !