Adressen verenigingen, bonden, instellingen, etc...

Gestart door -Peter-, 23/11/2005 | 22:56 uur

KapiteinRob

Mijn insteek is hierin helemaal niet negatief bedoeld. Ik stel bij je posting alleen de vraag of het gerelateerd is aan de vraagstelling van Peter om tot een database te komen met adressen waar we als forumbezoekers wat aan hebben. Dat militairen o.m. bij jullie hun wing kunnen halen is nice to know, maar heeft er m.i. gewoon niets mee te maken.

En anders moeten Teuge, Texel, en vervolgens alle andere hobby-verenigingen van Nederland er ook bij? Dan schiet e.e.a. z'n doel toch voorbij?

Bottelier

Sorry,ik dacht dat het de bedoeling was dat het ging over verenigingen,doen voor mensen van DEFENSIE.
Maar deze oude marineman met FLO zal het wel verkeerd gezien hebben.
Ik word er een beetje ..... van ,al dat gezeur en commentaar,
Als je vind dat dit een advertentie is,,haal je hem er toch af,militairen die voor de wing willen springen,weten ons toch wel te vinden.
Sorry hoor,,maar DAT moest ik ff kwijt.
ps.reageren doe ik niet meer op dit artikel
Wie een kuil graaft voor een ander,zit nóóit zonder werk!!

KapiteinRob

Dit lijkt me meer een advertentie dan een reactie op de oproep van Peter. Wat is namelijk de link met defensie en wat hebben we er aan in de op te zetten database?

Bottelier

SPAMMMMMMM


Mvgr

Nick
Moderator
Wie een kuil graaft voor een ander,zit nóóit zonder werk!!

-Peter-

Geachte leden/bezoekers,

Voor een nieuw onderdeel op de website zijn wij op zoek naar zoveel mogelijk gegevens van instellingen, verenigingen, website's, bonden, etc. m.b.t. defensie. Tevens zou het fijn zijn als we ook over de email-adressen kunnen beschikken. Met deze gegevens willen wij een database aanleggen op de website zodat we alle mogelijke adressen in een soort van telefoonboek kunnen zetten. Tevens zullen wij deze gegevens gebruiken om begin volgend jaar een grote campagne op touw te zetten voor het defensieforum.

Wij waarderen het als adressen die u tegenkomt of bekend zijn bij u in dit bericht plaatst. Op die manier kunnen wij de database gaan vullen.

B.v.d

Het Defensieforum-team
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...