youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

IPA NG

Vind het wel een mooi systeem eigenlijk. Multifunctioneel, redelijk bereik. Alleen van die Russische vrachtwagens lijken mij ondingen.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

IPA NG



Interessant filmpje over de Smerch en de verschillende types munitie.
Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

Elzenga


Lex


jurrien visser (JuVi op Twitter)

Onderzoek naar vliegstunt Argentinië

De laag vliegende straaljager YouTube

Toegevoegd: vrijdag 10 jun 2011, 22:32

De Argentijnse luchtmacht is een onderzoek begonnen naar een piloot voor onverantwoord laagvliegen. De zaak kwam aan het licht doordat de stunt door collega's op YouTube is gezet, met beelden zowel vanaf de grond als vanuit de cockpit.

Te zien is hoe een Pampa-straaljager met ruim 800 kilometer per uur op de filmende collega's komt aanrazen, op een hoogte van niet meer dan een meter. Een spoor van verschroeid gras blijft achter. Vanuit de cockpit is goed te zien dat de collega's op het laatste moment uiteenstuiven.

De stunt liep goed af: niemand raakte gewond.

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Lex

De persoon met de gele stang heeft idd een "earthing hook" in handen.

Lex


Lex


jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: katwijk noord op 09/06/2011 | 16:35 uur
http://youtu.be/T_vQN5EWOd4

Russiche panzer aanval,oefening uit 2008

Dat zijn er gelukkig maar een "paar"

Dit filmpje kan niet volgens Mindef...  het zijn toch uitgestoven mastadonten?

Volgens mij rijdt deze eenheid vanaf de Duits Nederlandse grens in 3 á 4 uur zo door naar Den Haag, 's-ochtends bij de grens en aan het begin van de middag lunchen op het Binnenhof.

katwijk noord

http://youtu.be/T_vQN5EWOd4

Russiche panzer aanval,oefening uit 2008

bergd

Onderbuik gevoelens.. Nee joh ;)

Nikehercules

Citaat van: dudge op 08/06/2011 | 22:09 uur
:big-smile: haha, dat is nog eens een potje onder de radar vliegen.

Ik denk dat de bemanning meer te vrezen had van stukken mens die de motor naar zijn gv.d zouden helpen dan van vijandelijke onderkenning.

bergd


Elzenga

Aardig propagandafilmpje...veel van de "acteurs" kunnen zo aan de slag in Hollywood en Hong Kong ;)
(al moeten sommige N-Koreaanse special forces zeker niet worden onderschat bleek al bij verschillende incidenten in het verleden)

Doet me een beetje denken aan...