militaire vriend steeds afstandelijker in de loop van de missie. Wat is er mis?

Gestart door Masdus, 14/03/2014 | 17:30 uur

Sine Pari

Citaat van: SMI de Boer op 15/07/2014 | 20:27 uur
Kunnen jullie niet effe naar het onzin topic rotten :glare:
En ik maar denken dat dit het ontzin topic was, want wat een ontginning topic zeg.
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

yelloow

Uberhaupt contact hebben met het thuisfront tijdens operaties laat zien dat het niet echt serieus is  ;)

dudge

Citaat van: Sine Pari op 02/07/2014 | 04:49 uur
Where is the "like" button when you need it.  ;D

zou een mooie verbetering zijn op alle '+1' posts.

Sine Pari

Citaat van: Freggel op 22/06/2014 | 17:17 uur
Ga met je vriend praten ipv op een publiek forum met kennelijk een overvloed aan polderpsychiaters
Where is the "like" button when you need it.  ;D
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

SMI de Boer

Citaat van: Freggel op 22/06/2014 | 17:17 uur
Ga met je vriend praten ipv op een publiek forum met kennelijk een overvloed aan polderpsychiaters
Pardon?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Freggel

Ga met je vriend praten ipv op een publiek forum met kennelijk een overvloed aan polderpsychiaters

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 21/06/2014 | 20:21 uur
Ik mag aannemen dat hij Mainier is? Zoals ik al zei zit hij nu in een andere omgeving dan thuis, met andere mensen dan thuis... Hij is weg, met zijn maten, Dan zijn ze ook anders... Als ik zelf thuiskwam na een "uitje" miste ik mijn ploeg heel erg maar dat was altijd snel weg.

Het kan zomaar een landmachtcollega zijn van de roulerende compagnie...

SMI de Boer

Ik mag aannemen dat hij Mainier is? Zoals ik al zei zit hij nu in een andere omgeving dan thuis, met andere mensen dan thuis... Hij is weg, met zijn maten, Dan zijn ze ook anders... Als ik zelf thuiskwam na een "uitje" miste ik mijn ploeg heel erg maar dat was altijd snel weg.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Niet verkeerd denk ik. Als hij maar de oude is als hij weer terug is. Wat ik zo tussen de lijnen door lees is hij een goeie. Met zijn werk bezig als hij aan het werk is. Als hij nou thuis is als hij thuiskomt zit je voor de rest van je leven gebeiteld. Het is normaal wat hij nu doet, als er geen extremen zijn. Een juk van thuismeenemen naar je werk is net zo erg als een juk van je werk meenemen naar huis. Sommigen zien hun eerste kind als het 10 weken is, zonder centje pijn. Daarna zijn ze pappa voor en pappa na.... Begrijp je?
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Elzenga

Citaat van: Elsje op 11/04/2014 | 17:16 uur
@SMI de Boer: Was je laatste antwoord je voorstel? Of wacht je nog op toestemming om je voorstel te doen? Ik geef je helemaal gelijk en beroepsdeformatie tot op een bepaalde hoogte is niks mis mee hoor. Ik zit zelf in de advocatuur en zal me er soms ook weleens schuldig aan maken door het gebruik van bepaalde termen (voor de lol idd). Aan de ene kant was hij ook huiselijk als hij eenmaal thuis was. Maar de communicatie was gewoon ronduit %*$&&@@! en meneer dacht echt alleen maar aan zichzelf en alles draaide om hem...En zelfs gebrekkige communicatie kon ik nog wel mee omgaan. Maar als ik dan dingen vroeg, juist om rekening met hem te houden, kreeg ik een bot antwoord. Dat laatste...het niet respectvol om kunnen gaan met mij, daar kon ik dus niet meer tegen. Zeker niet, als ik daar tegenover juist heel erg flexibel was en alleen maar rekening met hem wilde houden. Hij gebruikt mensen als dingen. Mensen wel vragen om allerlei dingen voor hem te doen..en dat ook normaal vinden. Maar dan vervolgens deze mensen afdanken.

Waar het aan ligt dat hij zo verrot met mensen omgaat weet ik niet, maar ik weet wel dat het loslaten van hem een goede keuze is.
op naar de datingpagina van het Defensieforum ;)  :crazy:...heb meegelezen..denk dat je keuze goed is. Het werkte niet.

Elsje

Citaat van: SMI de Boer op 11/04/2014 | 16:01 uur
Als Militair werk je in teamverband, hoe klein je team ook is. Thuis is dat niet anders, daar ben je ook een team. Als hij dat niet kan, dan gelden vwmb inderdaad je laatste  woorden. D'r zijn toch ook pax die het werk niet los kunnen laten. Je moet als Militair zijnde wel de militair in de gevechtslaarzen kunnen laten staan als de mensch eruitstapt, thuis aai je de poes en schil je de aardappels. Tuurlijk staan de potjes augurken bij AH op elf uur en roept zoonlief "herhaal bericht, over" als-tie iets aan de telefoon niet verstaan heeft. Maarjah, ik heb makkelijk lullen omdat we het goed getroffen hebben.

@SMI de Boer: Was je laatste antwoord je voorstel? Of wacht je nog op toestemming om je voorstel te doen? Ik geef je helemaal gelijk en beroepsdeformatie tot op een bepaalde hoogte is niks mis mee hoor. Ik zit zelf in de advocatuur en zal me er soms ook weleens schuldig aan maken door het gebruik van bepaalde termen (voor de lol idd). Aan de ene kant was hij ook huiselijk als hij eenmaal thuis was. Maar de communicatie was gewoon ronduit %*$&&@@! en meneer dacht echt alleen maar aan zichzelf en alles draaide om hem...En zelfs gebrekkige communicatie kon ik nog wel mee omgaan. Maar als ik dan dingen vroeg, juist om rekening met hem te houden, kreeg ik een bot antwoord. Dat laatste...het niet respectvol om kunnen gaan met mij, daar kon ik dus niet meer tegen. Zeker niet, als ik daar tegenover juist heel erg flexibel was en alleen maar rekening met hem wilde houden. Hij gebruikt mensen als dingen. Mensen wel vragen om allerlei dingen voor hem te doen..en dat ook normaal vinden. Maar dan vervolgens deze mensen afdanken.

Waar het aan ligt dat hij zo verrot met mensen omgaat weet ik niet, maar ik weet wel dat het loslaten van hem een goede keuze is.

SMI de Boer

Citaat van: Elsje op 08/04/2014 | 12:01 uur
@Tentara:

Nadat we gisteren weer een ruzie hebben gehad...is het idd exit voor hem. Hij kan niet communiceren, heeft teveel issues en onverwerkte emoties en gedraagt zich lomp en disrespectvol tegenover mij. Ik dacht dat je in het leger leert om niet alleen aan jezelf te denken. Kennelijk kan of wil hij dat in zijn priveleven niet.. Ik weet dat ik niet de enige ben tegen wie hij zo doet. Ik heb hem 110% gesteund, voor hem klaargestaan en geduld opgebracht. Nu is het genoeg geweest. Hij moet gefixt worden, maar beter niet door mij. Ik verdien beter!
Als Militair werk je in teamverband, hoe klein je team ook is. Thuis is dat niet anders, daar ben je ook een team. Als hij dat niet kan, dan gelden vwmb inderdaad je laatste  woorden. D'r zijn toch ook pax die het werk niet los kunnen laten. Je moet als Militair zijnde wel de militair in de gevechtslaarzen kunnen laten staan als de mensch eruitstapt, thuis aai je de poes en schil je de aardappels. Tuurlijk staan de potjes augurken bij AH op elf uur en roept zoonlief "herhaal bericht, over" als-tie iets aan de telefoon niet verstaan heeft. Maarjah, ik heb makkelijk lullen omdat we het goed getroffen hebben.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

jurrien visser (JuVi op Twitter)