youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

Huzaar1

Heeft duidelijk groene vlag van defensie gehad.

Nieuwe zelfverzekerheid is te bespeuren. Mooi.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Parera


Parera


Harald


Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ace1


Huzaar1

Kneus ben je als je met je verhaal aankomt bij de FVD. Ik geloof direct dat het om de cls of andere gnk tas gaat, geloof direct dat het een militair is. Maar net zoals we dat we nog geen MBT's hebben, hebben we nog geen gewenste gnk ondersteuning. Hier wordt kei hard aan gewerkt en kan bevestigen dat de gehele GNK keten een transitie zal ondergaan en de benodigde investeringen krijgt.

Je bent echt een kansarme flapdrol als je hiermee naar de FVD of all places stapt. Schrijf lekker een brief naar de CDS. Domme prietpraterigige wijsneus.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Parera

Citaat van: Kornet43 op 08/11/2023 | 19:51 uurKlokkenluider doet een boekje open over gang van zaken bij defensie https://www.youtube.com/watch?v=yjfv95ct04s&ab_channel=ForumvoorDemocratie

Is dit een echte tas die men vandaag de dag gebruikt of komt deze van een willekeurige dumpzaak van een of andere hobby EHBO'er / Bushcrafter? Ik heb zo mijn twijfels bij dit verhaal.

Kornet43

Klokkenluider doet een boekje open over gang van zaken bij defensie https://www.youtube.com/watch?v=yjfv95ct04s&ab_channel=ForumvoorDemocratie

silvester herc


Ace1


Reinier




Deel 2 en 3 zijn mooie video's o.a. voor diegene die nog gevaren hebben begin jaren '80.

Geeft een mooi tijdsbeeld en dito commentaar.

Opmerking uit deel; "in het kader van de emancipatie is onder politieke druk door de marine een begin gemaakt met het aanstellen van vrouwelijk varend personeel.Een experiment waarvan mag worden betwijfeld of het zal slagen."

Parera

Onze samenwerking met de Duitse ''mariniers'' in beeld




De Amfib landing in 360 graden


silvester herc


Ace1