Gezocht: NL pet

Gestart door superboerjan, 05/09/2007 | 20:22 uur

Tanker

combatgear heeft die ook, hebben ook een winkel in Geleen......

Platjes

Ik heb er twee thuis, mocht iemand graag zo'n pet willen, stuur me een PM.
Non Dormit Qui Custodit

januszz

#14
Daar kun je ze bestellen.

Adrressen verwijderd cf Disclaimer.
Voor nadere info, gebruik de PM.

Lex
Forumbeheerder.

sgt Rob

Een petje met NLD erop (Alleen NL heb ik echt bij niemand gezien) kan je bij Noorloops voor 12,50 kopen, niet verstelbaar, met reclame van Noorloos achterop. Het échte petje waar over het algemeen het KCT mee loopt, verstelbaar, zonder reclame en met NLD erop kan je eerdaags bij Double D in Soest kopen, ik gooi er daar een stuk of 10 neer. Mocht dat een beetje te ver uit de richting zijn kan ik er ook nog wel eentje opsturen. Bij het KPU kan je het inderdaad niet vinden: Die levert ze niet

Lex

Nastov & superboerjan,

Gaarne on-topic blijven.

Lex,
Forumbeheerder.

superboerjan

Citaat van: Nastov op 07/09/2007 | 16:15 uur
Als ik dat had geweten, dan had ik m voor het dubbele aan je doorverkocht...  :angel:

Maakt me niet uit, ik wil best een beloning uitloven voor de gouden tip ;)!

Nastov

Als ik dat had geweten, dan had ik m voor het dubbele aan je doorverkocht...  :angel:

superboerjan

Citaat van: Nastov op 07/09/2007 | 11:51 uur
persoonlijk vind ik met alleen NL ook mooier staan.

Als jij nou ook nog weet waar ik die kan verkrijgen, dan zou het helemaal top zijn ;).

Nastov

persoonlijk vind ik met alleen NL ook mooier staan.

sgt Rob

Dat ik ze niet gezien heb betekent niet dat ze er niet zijn... Mijnes staat NLD op

superboerjan

Citaat van: sgt Rob op 06/09/2007 | 21:24 uur
Pet staat NLD op

Op die van die link inderdaad, maar ik meen ook petten met alleen NL gezien te hebben (of is dit helemaal niet mogelijk ????).

sgt Rob


superboerjan

Yo, bedankt! Die lijkt er inderdaad erg op en daar lopen er ook wat mee rond in Afghanistan, maar ik heb hem ook gezien met alleen NL er op (en die vind ik persoonlijk iets mooier).

Nastov

Als ik Superboerjan goed begrijp dan is dat 'm niet Caruso.

Boerjan bedoelt volgens mij een cap met alleen de letter NL. Beetje NY yankee style. Verder is de kleur wel correct.

caruso

#2
Kijk hier:

http://www.retteketezoekeenpet.com/shop/product_info.php?cPath=22_40&products_id=918

Dat is 'm toch?