Opbouw conditie

Gestart door bartez013, 21/03/2008 | 14:46 uur

BadMuts

Citaat van: Caesar26 op 24/07/2013 | 11:57 uur
Dit zodat de fietstest niet te zwaar wordt.

Gewoon lekker blijven trainen zoals je doet, maak je niet te druk om die fietstest joh. Zo te horen train je veel/goed en dan is die fietstest een eitje voor je ;)

SMI de Boer

Citaat van: Caesar26 op 24/07/2013 | 11:57 uur

Nee na het sporten neem ik alleen magere kwark van de c1000 voor de spierherstel.
Caesar





Levensgevaarlijk!


;)
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Caesar26

Wil de topic niet teveel op mezelf richten, hoop dat er meer wat aan hebben :)

Nee na het sporten neem ik alleen magere kwark van de c1000 voor de spierherstel. Ga even rustig aan doen met het trainen van borst rug en armen. Ga me even focussen op me benen buik en meer cardio :) tot dat ik me gewenste gewicht van 80 kilo heb. Dit zodat de fietstest niet te zwaar wordt.



Caesar




Oorlogsvis

Citaat van: Caesar26 op 24/07/2013 | 00:22 uur
Op de dagen dat ik train doe ik ook fietsen/hardlopen. Training met dumbells en de cable.

Maar het gaat me meer om dat ik door dat trainen aan het groeien ben en dus zwaarder begin te worden, nu twijfel ik eraan om meer aan cardio te doen.




wordt je zo snel zwaarder door met gewichten te trainen ?...je gebruikt toch geen anabolen of zoiets he ? hou het natural..aan al die eitwit troep enzo heb je niet veel alleen wordt je er zwaarder door...anabolen zijn helemaal troep..haha

Caesar26

Op de dagen dat ik train doe ik ook fietsen/hardlopen. Training met dumbells en de cable.

Maar het gaat me meer om dat ik door dat trainen aan het groeien ben en dus zwaarder begin te worden, nu twijfel ik eraan om meer aan cardio te doen.




Oorlogsvis

Citaat van: Caesar26 op 23/07/2013 | 11:02 uur
Ben afgelopen twee maand hard aan het trainen voor de sporttest. Ik heb gelezen hoe zwaarder je bent des te zwaarder de fiets test is :)

Nu train ik drie keer in de week in de sportschool en volg een all round schema waarbij ik dus alle spier groepen train en fiets/hardloop erbij (dat wissel ik af) Mijn lengte is 1.86 en en toen ik begon was ik 82 kilo. Het probleem is dat ik begin te groeien als een malle, nu tegen de 87 kilo aan.

Met het driemaal hardlopen/fietsen blijf ik dus groeien, raden jullie het mij aan om even niet kracht training te doen? Of zak ik dan in als een pudding?

Caesar
je traint drie keer per week schrijf je en daarin doe je hardlopen en fietsen...dat is genoeg om een goeie conditie op te bouwen kwa uithoudings/duurvermogen. Maar je hebt nog 4 dagen per week over...daarin zou ik er 2 of 3 gebruiken voor haltertraining.
Probeer zoveel mogelijk halters te gebruiken en laat de moderne machines zoveel mogelijk links liggen...behalve de latpully, cablecross, pacdec . Dan train je 5 tot 6 dagen per week !...dat doe ikzelf al 30 jaar zo alleen hardloop ik twee keer per week en train ik 3 tot 4 dagen per week met gewichten.

Caesar26

Ben afgelopen twee maand hard aan het trainen voor de sporttest. Ik heb gelezen hoe zwaarder je bent des te zwaarder de fiets test is :)

Nu train ik drie keer in de week in de sportschool en volg een all round schema waarbij ik dus alle spier groepen train en fiets/hardloop erbij (dat wissel ik af) Mijn lengte is 1.86 en en toen ik begon was ik 82 kilo. Het probleem is dat ik begin te groeien als een malle, nu tegen de 87 kilo aan.

Met het driemaal hardlopen/fietsen blijf ik dus groeien, raden jullie het mij aan om even niet kracht training te doen? Of zak ik dan in als een pudding?

Caesar

SMI de Boer

KCT zijn probleemoplossers... Hij is net een vrouw: Die hebben voor iedere oplossing een probleem
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: SMI de Boer op 10/07/2013 | 08:06 uur
ik ga je één goed idee aan de hand doen: ga niet bij het KCT, nooit. probeer iets bij McDonnald...

Die kans zit er wel in met Veva GROP.....
Maar hij heeft ook een kans om aangenomen te worden bij de KCT of bij een KMD. 

Ik begrijp wat je bedoelt; hij ziet te veel beren op de weg.  Ondanks zijn jonge leeftijd. Niet voor niets heeft het KCT de minimale leeftijd van 19 jaar en 6 maanden. Terwijl de andere functies bij aanname 17 jaar kunnen zijn.
Hij zal dus moeten veranderen in die tijd.  Het wel een lastig proces eea afhankelijk van zijn persoonlijke omgeving.  Iemand zou hem daar op moeten trainen/wijzen, dagelijks.  Ik krijg de indruk dat alles voor hem wordt geregeld.

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

ik ga je één goed idee aan de hand doen: ga niet bij het KCT, nooit. probeer iets bij McDonnald...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Citaat van: LeRaphael op 10/07/2013 | 00:25 uur
Die van KCT ken ik al, maar ik kan niet elke week zwemmen. Dus vroeg daarom om een nieuwe.

ten hemelschreiend
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

LeRaphael

Citaat van: SMI de Boer op 09/07/2013 | 18:03 uur
Ik zal je wat anders vertellen: Een goed (aspirant)  KCT-er komt met "ik heb dit en dat schema om mezelf op te werken gevonden, ben er een week mee bezig maar t is best zwaar". Nou weet ik ook wel dat je pas 15 ben en nog best een groentje, maar initiatief is toch wel één van de kenmerken die je nodig hebt voor een zekere toekomst. Als je alles voorgekauwd moet krijgen heb je toch een probleem als er iets niet volgens plan-A gaat, als je met 3 maten op missie ben in een ver barbaars land met occulte gebaren en een rare spraak, maar ok, ik zal je helpen. Ben zo trug
Die van KCT ken ik al, maar ik kan niet elke week zwemmen. Dus vroeg daarom om een nieuwe.

SMI de Boer

En let op het regeltje: Na week 6 kunt u opnieuw beginnen met week 1...


dat geldt voor iedere week 6
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

SMI de Boer

Ik zal je wat anders vertellen: Een goed (aspirant)  KCT-er komt met "ik heb dit en dat schema om mezelf op te werken gevonden, ben er een week mee bezig maar t is best zwaar". Nou weet ik ook wel dat je pas 15 ben en nog best een groentje, maar initiatief is toch wel één van de kenmerken die je nodig hebt voor een zekere toekomst. Als je alles voorgekauwd moet krijgen heb je toch een probleem als er iets niet volgens plan-A gaat, als je met 3 maten op missie ben in een ver barbaars land met occulte gebaren en een rare spraak, maar ok, ik zal je helpen. Ben zo trug
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend