Pantserinfanteristen United

Gestart door sgt Rob, 08/07/2006 | 17:47 uur

Arjan1

#1500
Zo, lang geleden dat ik hier heb gereageerd, onderhand gaat het nog steeds lekker hoor bij blj! Vorige week hebben we een adventure training gedraaid in Bad Reichenhall, de Duitse Alpen. Echt een hele vette training. Maar niet aangenaam boven op de berg..

Groetjes.
Ps na 7 maand uitgestegen begin ik morgen eindelijk met de 25 mm opleiding



In dit topic zijn 100 pagina's bereikt. De discussie gaat verder in deel 2.

Rob
Forumbeheerder

maarten23j

ja een goed iets probeer ook steeds mijn grenzen te verleggen nu ook tijdens mijn traininge en sporten wat ik doe moet wel eerlijk zeggen die 250km zal ik nog ff laten voor wat het is  ;D  haha,maar ben op weg en weet gewoon dat ik keihard kan werken aan mijn grenzen ja ben de enige  ;Dwaar ik woon die snachts uit bed weleens ff gaat lopen om mezelf te pesten en daarmee een bepaalde weerbaarheid opbouw ,ben ook erg gebrand om het strakjes bij het kct te gaan proberen ,maar goed das ander topic

sgt Rob

#1498
Ik loop ook nog steeds graag, en hoe zwaarder het terrein hoe liever, mul zand of verse sneeuw, heerlijk.
Lopen wordt een automatisme, net als ademen. Als je twee dagen achtereen moet lopen, oke... dan doen we dat. Hooguit dat slaaptekort roet in het eten gooit. bij KCT liepen we wel 250 km. Juist bij het punt dat je van je eigen afgaat, maarten, daar valt nog wat te halen, dat punt moet je verleggen en opnieuw zien te bereiken.

maarten23j

 ;D  houd wel van uitdagingen ,totdat je dus van je eige af gaat lol

Dutch.Devil

Citaat van: maarten23j op 31/08/2008 | 19:00 uur
;D uhm hoeveel km is die en hoelang doe je erover ? ,heb getraint voor het marsen ,namelijk een zak cement in een grote rugzak die weegt dan 25 kilo en loop daarmee een beetje rond op het moment ,en ja mensen kijken me weleens na op straat ,maar wat maak mij dat uit trainen is trainen

Ik zou zeggen, laat het gewoon over je heen komen.
En hij is net zo lang als dat het nodig is  ;D


maarten23j

Citaat van: Cobra4 op 31/08/2008 | 19:24 uur
Citaat van: maarten23j op 31/08/2008 | 18:29 uur
lopen   ;) hoe meer hoe liever

Echt niet!  ;)
Het motiveert me wel door het te zeggen steeds  ;D

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

maarten23j

;D uhm hoeveel km is die en hoelang doe je erover ? ,heb getraint voor het marsen ,namelijk een zak cement in een grote rugzak die weegt dan 25 kilo en loop daarmee een beetje rond op het moment ,en ja mensen kijken me weleens na op straat ,maar wat maak mij dat uit trainen is trainen

Dutch.Devil

Citaat van: maarten23j op 31/08/2008 | 18:29 uur
lopen   ;) hoe meer hoe liever

Dat wil ik je direct na de eindmars nog wel een keer horen zeggen.  :P

maarten23j

lopen   ;) hoe meer hoe liever

BadMuts

Citaat van: maarten23j op 31/08/2008 | 11:05 uur
best wel zware functie dacht ik zo dat vele lopen

daar kies je voor he ;) :)

Roeland

Painf was al een langere tijd cl 3 hoor.. In iedere geval een jaar geleden.
- Catch you on the flip side -

maarten23j

Op papier staat dat mijn cluster zoals ze dat ingevuld hebben = sld inf  pantsergroep,dus dan ben je "voet"soldaat toch ?,ga je dus fijn met je diemaco op pad ,dat daar nu ook cluster 3 aan vast zit  :o ,best wel zware functie dacht ik zo dat vele lopen

Enforcer

Ja absoluut, van ons vroegere "soldaten"zul je natuurlijk alleen maar horen dat je gelijk hebt!  ;D

maarten23j

mooi want ja moet eerlijk zeggen de "soldaat"van nu is zwakker dan in het verleden lijkt mij ,want ja ze hebben mensen nodig ,dus komen zwakkere ook aan de beurt