Pantserinfanteristen United

Gestart door sgt Rob, 08/07/2006 | 17:47 uur

sgt Rob

Citaat van: vanpolc op 22/08/2008 | 13:55 uur
Woensdrecht :-X
Het psychiatrische oord........
Er liepen / lopen mensen rond...daar wil je niet voor graven.
Zeker niet als je weet dat je er maar 5 minuten in gaat liggen en dan weer moet stoppen met de oefening omdat we wat anders gaan doen. En als die mensen een omtrek hebben waar ik 2 keer in pas moet die ook nog 2 keer zo diep, als ik er dan in ga liggen zie ik niet eens meer wat....

Als je nou liever in een bodybag eindigt dat in een vliegtuig naar kreta is het inderdaad de beste oplossing om die ligsleuf niet te graven...

JK

#1469
Citaat van: Lionel op 22/08/2008 | 16:03 uur
SCH LT MITR PAINF YPR
staat dus voor minimi schutter? 8) 8)
Ja,
Deze functie is een lid van een pantserinfanteriegroep en is de minimischutter.
Hier kun je niet rechtstreeks op solliciteren maar wordt in de Algemene Miltaire Opleiding bepaald.
Soldaat Infanterie Schutter Kanon heeft naast zijn 25 mm kanon ook de coax (mitrailleur)
http://vacatures.werkenbijdelandmacht.nl:80/bb/?p=functie&f=206

Lionel

SCH LT MITR PAINF YPR
staat dus voor minimi schutter? 8) 8)

sgt Rob

Citaat van: Lionel op 22/08/2008 | 13:32 uur
wat betekend dit ?

SCH LT MITR PAINF YPR

Coax-schutter  ;)



Neehoor, minimi schutter :)

ChrisC7

Woensdrecht :-X
Het psychiatrische oord........
Er liepen / lopen mensen rond...daar wil je niet voor graven.
Zeker niet als je weet dat je er maar 5 minuten in gaat liggen en dan weer moet stoppen met de oefening omdat we wat anders gaan doen. En als die mensen een omtrek hebben waar ik 2 keer in pas moet die ook nog 2 keer zo diep, als ik er dan in ga liggen zie ik niet eens meer wat....

Ap

Citaat van: vanpolc op 04/08/2008 | 10:15 uur
Ligsleuven zijn al geen pretje. Zeker niet als je zelf klein bent en dat je moet rekening houden met de grootste in je klas >:(
Geen pretje!

Huh, waar heb jij je opleiding gehad? Je zal toch maar rekening met elkaar moeten houden bij een bedrijf als defensie...  ;)
Luctor et Emergo

ChrisC7

#1464
schutter lichte mitrailleur. pantser infanterie op de YPR?

En dat voor een KLU-er ;)

Lionel

wat betekend dit ?

SCH LT MITR PAINF YPR

Wallie

Citaat van: Grunt op 02/08/2008 | 21:57 uur
Citaat van: Piranha op 31/07/2008 | 21:09 uur
On topic: Wat zijn pio's?

Of Peloton Individuele Opleidingen ook wel Remedial Peloton. (Mutants united)  ;)

(Drukkers United) ;)
Functie: Soldaat INF PAINFGP
VenV: Gefixed
PO: Goedgekeurd
GO+Veldtest:  Cluster3
AMO: Klarie
TFO: 26-2-2008
Plaatsing: 44 JWF

ChrisC7

Ligsleuven zijn al geen pretje. Zeker niet als je zelf klein bent en dat je moet rekening houden met de grootste in je klas >:(
Geen pretje!

KPL1 B.D

foefjes of geen foefjes het graven van het schutters put, is zwaar...
en het kost je heeeeel veeeeel tijd en je rug.
Problemen zijn als gecamoufleerde kansen

Assumption is the mother of all fuck-ups

Do or do not, there is no try  "Yoda"

Je moet roeien met de riemen die in de container in de haven liggen     "Gerard Wondergem"

sgt Rob

#1459
Citaat van: Kapitein Rob op 03/08/2008 | 16:01 uur
Citaat van: Roeland op 03/08/2008 | 15:55 uur
En de afmetingen van sgt Rob zijn die van de onderkant hé.

Jij bent zeker een speciale kennis van Sgt Rob dat je de afmetingen van zijn "onderkant" weet.....  :D
Ik kan wel een foto plaatsen hoor, toch een van 13 in een dozijn.
We "zien mekaar" vaak zat, we zijn mekaars speciale kennissen... en tsja, je moet mekaar ook wel eens op teken onderzoeken, 't is nou eenmaal geen kantoorbaan

Ohja, de ouderwetse schuttersput... De diepte is afhankelijk van de lengte van de personen ie 'm bewonen en er zitten nog wat foefjes in, voor de nono's kan ik wel een stukje dienstgeheim plaatsen

KapiteinRob

Citaat van: Roeland op 03/08/2008 | 15:55 uur
En de afmetingen van sgt Rob zijn die van de onderkant hé.

Jij bent zeker een speciale kennis van Sgt Rob dat je de afmetingen van zijn "onderkant" weet.....  :D

Roeland

Citaat van: Grunt op 02/08/2008 | 21:57 uur
Citaat van: Piranha op 31/07/2008 | 21:09 uur
On topic: Wat zijn pio's?

Of Peloton Individuele Opleidingen ook wel Remedial Peloton. (Mutants united)  ;)

nee nee nee, gewoon scheppie's..
En de afmetingen van sgt Rob zijn die van de onderkant hé. Of je moet heel erg netjes recht een gat kunnen graven.
- Catch you on the flip side -

Grunt

Citaat van: Piranha op 31/07/2008 | 21:09 uur
On topic: Wat zijn pio's?

Of Peloton Individuele Opleidingen ook wel Remedial Peloton. (Mutants united)  ;)
When evil strives to overcome good, when the sword is mightier than the pen, then death rides a winged horse!