Bewaking bij de KLu

Gestart door bomarinus12, 17/04/2014 | 16:05 uur

EddieBakker

Beste Bo,

Je kan NIET solliciteren bij de OGRV. Je solliciteert bij de GRV en tijdens de opleiding op de KMSL zal bepaald worden waar je geplaatst gaat worden. Dit wordt bepaald door op welk onderdeel op dat moment de behoefte ligt. De OGRV is een klein deel van de GRV, maw de kans dat je niet bij de OGRV komt is groter dan dat je er wel bij komt. Als je voor Onderofficier solliciteert is ook nog de kans aanwezig dat je bij DBBO geplaatst wordt. Dus in tegenstelling tot wat Marci schrijft is de kans dat je in een wachtloge zit wel degelijk aanwezig.

Eddie

SMI de Boer

Citaat van: bomarinus12 op 17/04/2014 | 16:05 uur
Goeiemiddag,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met bewaking OGVR bij de Klu. Ik wil daar graag voor solliciteren maar wil graag horen of iemand al ervaring heeft met deze functie en wat mij te wachten staat.

Groetjes Bo

Huh? Is gewoon pittig! Ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat je 09-17 in de wachtloge zit om burgerpaspoorten te controleren. Gewoon mee op uitzending. Ik denk zelfs dat het een cluster 4  functie is
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

marci

zijn er op dit moment wel functies voor de bewaking beschikbaar?
volgens mij niet..

bomarinus12

Goeiemiddag,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met bewaking OGVR bij de Klu. Ik wil daar graag voor solliciteren maar wil graag horen of iemand al ervaring heeft met deze functie en wat mij te wachten staat.

Groetjes Bo