Vrouwen bij defensie

Gestart door Sanne, 27/04/2003 | 10:54 uur

Wat vindt u van vrouwen bij defensie?

Ja: Goeie zaak!
180 (45.5%)
Mwah: Moeten ze zelf weten, maakt me niet uit
73 (18.4%)
Mwah: Liever niet
29 (7.3%)
Nee: Slecht plan
28 (7.1%)
Ligt eraan waar
86 (21.7%)

Totaal aantal stemmen: 100

Poleme

Citaat van: G.I Jane op 20/05/2009 | 09:04 uur
Het verbaast mij zeer,
Dat er nog zo ouderwets gedaan wordt over dit onderwerp.
Een beetje man zou er juist positief op reageren.
Beetje jammer..
Ouderwets?  Nee hoor, eerder praktisch.   Zodra vrouwen hun intrede doen in een eenheid, gaan de hormonen / emoties wederzijds oplopen.  Met als gevolg: geroddel, jalouzie, ruzie, zelfs vechten (ook vrouwen).  Dat kun je niet hebben in een gevechtseenheid.  Defensie-vrouwen kunnen wat mij betreft wel terecht bij de genezerinnen, admeurs en inlichtingen.
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

noorman

haha- je brengt me wel op een idee ???

creativiteit is toch ok wel een pré van 'vrouwen bij defensie' om weer ff ontopic te gaan :laugh:
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

monkie

#575
En een deur hoop ik.

hehe zo'n vriend heb ik een... die is al zolang intensief bezig met afstuderen/scriptieën, dat ie al op het niveau is beland van mensen voor hun verjaardag een pak koffiefilters (voor een theedrinker), afwasblokjes (geen afwasmachine) of een pot augurken geeft, en zwaaien met knuppels vanuit de auto als de ultieme hobby ervaart. Maar wat wil je - Bouwkunde - veel berekeningen dus... dan zóu je ook gek worden. Dat idee van de pot augurken was hem trouwens ontglipt, dus die heeft ie afgelopen week op zijn verjaardag zelf van mij gekregen. :angel:
Zijn reactie was priceless.

Hoe ontopic was deze post...
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

noorman

Citaat van: monkie op 20/05/2009 | 14:14 uur
ja dankje noorman, je gaat de gekste dingen bedenken als je anderhalf uur opgesloten zit bij een vak als filosofie. Gelukkig had ik een laptop bij de hand en kon ik het niet laten het direct te delen.

Dus, fellow woman, wees welkom hoor! Ook bij de marechaussee :)

Dát bedoel ik nou ;D

Citaat van: monkie op 20/05/2009 | 14:14 uur
ja dankje noorman, je gaat de gekste dingen bedenken als je anderhalf uur opgesloten zit bij een vak als filosofie. Gelukkig had ik een laptop bij de hand en kon ik het niet laten het direct te delen.

Herken ik - ik zit nu opgesloten tussen 4 muren met 1 raam af te studeren - scriptieën.... :'(
dan ga je dus hier zitten :D 'kniezen' ;)
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

sgt Rob

Citaat van: monkie op 20/05/2009 | 14:14 uur
Er zijn geduchte leden waarvoor je een potje zout wel permanent bij de hand mag hebben.

Kuch  ;)       :angel:

Citaat van: monkie op 20/05/2009 | 14:14 uur

Dus, fellow woman, wees welkom hoor! Ook bij de marechaussee :)

Weescht wèl terughoudend voor cluster 4

monkie

ja dankje noorman, je gaat de gekste dingen bedenken als je anderhalf uur opgesloten zit bij een vak als filosofie. Gelukkig had ik een laptop bij de hand en kon ik het niet laten het direct te delen.

GI Jane, ik weet dat dit met bijna 40 paginas een groot topic is en ik raad je vooral niet aan om je tijd kwijt te raken aan het lezen van het hele topic, maar wel om er doorheen te skimmen of een handvol van de laatste pagina's door te lezen. Je moet bedenken dat het merendeel van de leden hier natuurlijk man is, en je zou dus kunnen zeggen dat het testosterongehalte redelijk hoog is. Je snapt dus wel wat voor sfeer dat met zich meebrengt, maar als je goed oplet zie je vooral positieve reacties. De uitslag van de poll is daar eigenlijk al een heel overtuigend bewijs van. Die ouderwetsheid valt dus wel mee. Toch, mannen?

Tip van de dag: Vergeet op dit forum vooral op de juiste momenten de korreltjes zout niet.
Waarschuwing van de dag: Er zijn geduchte leden waarvoor je een potje zout wel permanent bij de hand mag hebben.
Maar hey, zout brengt smaak!

Dus, fellow woman, wees welkom hoor! Ook bij de marechaussee :)
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

noorman

ik ben hartstikke positief :D
elk nadeel hebt toch z'n voordeel ::)

@Monkie - leuk gevonden 'de fancy' ;D
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

G.I Jane

Het verbaast mij zeer,
Dat er nog zo ouderwets gedaan wordt over dit onderwerp.
Een beetje man zou er juist positief op reageren.
Beetje jammer..

Enforcer

Citaat van: monkie op 19/05/2009 | 19:31 uur
hahahahaha... ja.. mooi gezegd :)

ik zocht de eerste de beste cover op google maar deze was ook meteen op een gruwelijke manier extra toepasselijk.
En dan nog BOYWATCH. De hippe nieuwe term voor het Korps Mariniers? - Je scoort ze op het strand!

Denk niet dat ze dat erg vinden, als ze zelf ook maar kunnen scoren...

monkie

hahahahaha... ja.. mooi gezegd :)

ik zocht de eerste de beste cover op google maar deze was ook meteen op een gruwelijke manier extra toepasselijk.
En dan nog BOYWATCH. De hippe nieuwe term voor het Korps Mariniers? - Je scoort ze op het strand!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Ros

Vrouwen die p(l)ashokjes..........en zwaar aan de drank, en met bling,bling te lijmen zijn kunnen wij niet gebruiken  :D

monkie

Opeens heb ik het.
Ik denk dat ik al weet waar de miscommunicatie is begonnen.
Niks emancipatie.
Vrouwen willen bij 'de fancy'.

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Helo

Toch moet ik zeggen, dat ik een paar jaar geleden meer vrouwen op het idgo tegen kwam dan het afgelopen jaar het geval is geweest.
Dus misschien toch minder vrouwen erbij gekomen ?

noorman

"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

Piranha

We spreken elkaar nog wel.
Gniffel.
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes