Al-Qaeda valt mogelijk aan met bosbranden

Gestart door Caspar, 12/07/2003 | 13:31 uur

Thor

Zou ook een mooie (makkelijke) verklaring zijn voor die stroomstoringen ;)

oud_zijde

kijk als je een glimlach op mijn gezicht wel brengen moet je dat met dit soort berichten doen ;D

strax zijn al die moorden op scholen ook het werk van Bin Laden's crew, die hebben die jongetjes online opgestookt om papa's pistolen te pikken en er het halve dorp mee om te leggen ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

D819

Hmm...
Ik begrijp iets niet..

Hoe zijn die dan Amerika binnengekomen ?
Hoe komen ze aan het materiaal ?
Hoe kunnen ze zich door de VS verplaatsen ?
Hoe kunnen ze de VS verlaten zonder gepakt te worden ?

Ik schat het in als..

Weer op de Al Qaeda tour gaan, nu het in Irak langzamerhand de spuigaten uit begint te lopen.
De aandacht moet weer afgeleid worden.

Goedkoop.

Trouwens, de enorme bosbranden zijn gevolg van een slecht beheer. In Australiƫ heben ze dat probleem ook.
Op zich is een bosbrand helemaal geen probleem.
Alleen zijn er van die minkukels die hun huizen in de bossen neerplanten. En dat is nu eenmaal oerstom!!!

Voordat er brandspuiten waren,
liet men dat idee ook zowiezo uit zijn hoofd!


Caspar

Uitgegeven: 11 juli 2003 23:55

LOS ANGELES - De Amerikaanse FBI heeft de autoriteiten in het westen van de VS gewaarschuwd voor mogelijke grote bosbranden die door leden van het terreurnetwerk al-Qaeda worden gesticht. Dat berichtte de krant Arizona Republic vrijdag.

De FBI baseert zich volgens de krant op informatie van een niet nader aangeduid gedetineerd al-Qaedalid. Dat zou hebben gezegd dat de organisatie van Bin Laden branden wil veroorzaken in Colorado, Montana, Utah en Wyoming. De al-Qaeda leden zouden met een vuurzee grote economische schade willen aanrichten.

De bosbranden zouden moeten ontstaan door explosies in bossen en in graslanden. De ontploffingen, door middel van tijdschakelaars, zouden pas plaatshebben als de al-Qaedaleden het land al verlaten hebben.


[Bron: www.nu.nl]