Saddam Hussein schrijft gedichten en snoept muffins

Gestart door -Peter-, 26/07/2004 | 09:53 uur

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

oud_zijde

ik heb het gedicht toevallig wel via via in handen weten te krijgen
Citaat
Dit is een doodsbedreiging
Bepaald geen loze praat
Ik ga d'r een paar slopen
Ik heb een handgranaat
Wordt ik gearresteerd
Nou zet ik dan aan tot haat?
Kom op dan arresteer me dan
Of wordt het heterdaad?

De eerste is George junior
Die kut olie magnaat!
Zijn vader is mijn vijand
Zij sloopten heel mijn land
Ik dook toen in mijn rattenholleke
Maar ze sleurden mij eruit.
Die gasten zijn niet goed in hun bolleke.
ik schiet ze voor geen duit!!

Dit is een doodsbedreiging
Bepaald geen loze praat
Ik ga d'r een paar slopen
Ik heb een handgranaat
Wordt ik gearresteerd
Nou zet ik dan aan tot haat?
Kom op dan arresteer me dan
Of wordt het heterdaad?
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

-Peter-

Uitgegeven: 26 juli 2004 07:24

LONDEN - Saddam Hussein brengt zijn tijd in eenzame opsluiting door met het schrijven van gedichten, het lezen van de koran, tuinieren en het eten van Amerikaanse muffins en koekjes. Een van zijn gedichten gaat over zijn aartsvijand George Bush.

Dat meldde de Britse krant The Guardian maandag. Het blad baseert zich op de Iraakse minister voor Mensenrechten, Amin. De bewindsman bracht zaterdag een bezoek aan de voormalige leider van Irak, die in afwachting van zijn proces vastzit.


Volgens Amin verkeerde Hussein over het algemeen in goede gezondheid en wordt hij onder goede omstandigheden vastgehouden. Hij ondergaat een behandeling tegen hoge bloeddruk. Hij kreeg antibiotica wegens een chronische prostaatinfectie.

De verdreven president verblijft in een cel van drie bij vier meter met witte wanden en airconditioning. Tijdens het luchten verzocht hij een perkje.

Hoewel de minister niet zelf met de ex-dictator sprak, meende hij wel dat Hussein gedemoraliseerd en teneergeslagen overkwam. Amin zei dat hij geen tijd had gehad het gedicht over Bush te lezen.

[bron: www.nu.nl]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...