Waar hang jij het hele weekend uit??

Gestart door -Peter-, 19/04/2003 | 17:34 uur

Wout

Waar ik uithang in het weekend? Sinds zeer kort op zaterdag op mijn werk en niet sinds kort op zondag meestal bij/met mijn vriendin. Vind ik wel lekker rustig zo.

Sanne

Citaat van: Caspar op 24/04/2003 | 22:14 uur

Waar schreef ik dat dan ??? Ze is geboren op 9 april j.l.


Sorry, heb ff moeten zoeken... staat in jouw ff-voorstellen-berichtje in deze cafetaria. Maar het zal allemaal wel hoor, als ze maar gezond is, doe ik niet moeilijk over haar geboortedatum...  ;D
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

u4instance

Als het lekker weer is op het water in een boot met wat familie en vrienden en een paar hengels.
s'Avonds ergens in een achtertuin bij een kampvuurtje met wat muziek en een paar biertjes.



(Water en achtertuin zonder boot.)
Nederland wordt te vol, daarom ben ik maar weggegaan. ;)

Gert

#19
Thuis op de bank
Hier ben ik het hele weekend druk mee :-),maar wel leuk hoor

Groetjes Gert

[verwijderd door de admin]

-Peter-

Ik kan mezelf soms in het weekend niet eens meer volgen... Op zoveel plaatsen hang ik uit  ;D

Het zou misschien eens beter zijn om wat meer op de bank te gaan hangen, maar voor zolang het nog gaat is het en vrijdagavond en zaterdavond naar de kroeg.... Daarnaast haal ik elke dag dat ik thuis ben 's middags even een bakje koffie in de kroeg... Daarnaast werk ik in het weekend nog aan verbeteringen van dit forum, en een aantal andere websites....

Ook moet het huis hier in de weekenden een beetje schoongemaakt worden en een tuin worden onderhouden.....

Oftewel: druk druk druk is het weekend  ::) Op mijn werk rust ik door de weeks wel weer uit  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

CitaatWaarom schreef je dan 23-2 al dat ze een dag oud was

Waar schreef ik dat dan ??? Ze is geboren op 9 april j.l.

Citaathé mensen. wel "on-toppic" blijven he

Goed zo, zie dat er al resultaten worden behaald hier ;D ;)


Sanne

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Sanne

Waarom schreef je dan 23-2 al dat ze een dag oud was? Ik zit nu al op 24-4. Dat is toch 2 maanden? Is mijn pc weer overleden? Snapt ie weer geen datums? Ach wat! Toch gefeliciteerd!
Alles goed met paps, mams, grote broer en kleine meid?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

calimero

hé mensen. wel "on-toppic" blijven he ;)
Impossible only takes some minutes longer.

Caspar

Citaaten een dochter (Femke) van 2 maanden

Bijna goed, maak er maar twee weken van 8)

Mourning

Ik heb de bio's niet echt gelezen! Oeps!!! :-[ Shame on me!

Wow! leuk, maar D R U K  kan ik me indenken. Aan de andere kant het is ook wel iets heel moois.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Sanne

Hij heeft 2 kinderen: een zoon (Sven) van 3 jaar en een dochter (Femke) van 2 maanden.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Mourning

CitaatIk sluit me hier bij aan, alleen de bank kan er wel vanaf

Ben ik niet bij de PC, dan ben ik of aan het werk of met de kids bezig.

Oh God, ja, die heb ik nog niet eens!!! Wow! Dan is wat ik meemaak dus inderdaad pas echt het begin!!!! ;D ;D ;D

Hoeveel kids heb jij als ik vragen mag en welke leeftijden?

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

Ik sluit me hier bij aan, alleen de bank kan er wel vanaf ;D

Ben ik niet bij de PC, dan ben ik of aan het werk of met de kids bezig.

Sanne

Ja, we worden gewoon oud, Mourning... of verstandig?
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.