CATEGORIE "AMERIKA - IRAK" HET ARCHIEF IN...

Gestart door -Peter-, 31/05/2003 | 10:53 uur

Caspar

Het gaat niet over een nieuw archief Maverick, maar over een nieuw onderwerp als opvolging van de oorlog in Iraq, aangezien er heel wat aan de hand is kunnen voorlopig al dit soort berichten in "Onrust in de wereld" gezet worden.

Maverick

Een archief over Noord-Korea.

Wordt misschien toch wel de toekomstige vijnad van amerika!! En waarschijnlijk is N-korea ook het meest gevaarlijk land ter wereld. Even afgezien van de landen die (duidelijk) terroristen steunen, terrprisme is de grootste bedreiging. Maar mijn idee is dus Noord-
Korea.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

speedysh464

Misschien eens een onderwerp als vredesmissies in Defensie doet in verschillende, zoek zelf namelijk ook nog steeds info daarover voor me site. Vind je het een leuk idee?? Overgens het idee komt niet van mij, maar van iemand die ik via een ander forum ken. Heb namelijk eenn discussie gehad over wat ik op m'n site kan toevoegen.

-Peter-

Vandaag is de categorie "Amerika - Irak" verplaatst naar het archief onderaan het forum. Momenteel zijn wij op zoek naar een nieuw onderwerp als vervanger van deze categorie. Weet u nog een goed onderwerp, laat het ons hier dan even weten...

M.v.g.

Het defensieforum-team
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...