Nieuwe categorie

Gestart door -Peter-, 10/08/2003 | 13:08 uur

Caspar

Berichten voor militairen in Iraq, kunnen hier neergezet worden
http://www.defensieforum.nl/forum/index.php?board=59

Caspar

 :o ??? Waar gaat dit over allemaal jongens, gooi hem effe dicht hoor.

huib norbert


hoi huib

hoe gaat het met je jongen je moeder en vader missen je heel erg hopen gauw dat het november is en ik zal ook blij dat je weer treug komt selina kijk elke dag op haar computer of ze een foto van jou ziet en mis je ook heel erg . nou huib ik hoop dat je het daar een beetje naar je zin heb en nog gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag maar dat vieren wel wel als je treug komt het gaat hier verders goed met ons allemaal en ik hoop je gauw weer te zien jongen en stuur je ook wel weer leuke kaartjes van je vader en zusje selina wandt dat doe ik graag voor jou jongen ik hoop dat je toch daar een leuke tijd hebt met de jongens daar en zeker voor jezelf we missen je maar het schiet al op nou huib heel veel groetjes van je moeder en vader en zusje en van mijzelf veel kusjes van ons petra

Owl Lord

#4
Citaat van: laura op 21/08/2003 | 15:56 uur
lieve lekkere vent,

we hebben elkaar al een tijdje niet gezien, ik ben in april naar bosnie gegaan en kreeg daar te horen dat ook jij op uitzending moest.
via deze weg wil ik je toch ff vertellen dat ik aan je denk en in mijn hart bij je ben.
ik zie je in oktober weer als we allebei eindelijk weer terug in nederland zijn
:-* je nimpho

Ik krijg het er spontaan warm van!  :-[ :P :-[

Caspar

Citaat van: laura op 21/08/2003 | 15:56 uur
lieve lekkere vent,

we hebben elkaar al een tijdje niet gezien, ik ben in april naar bosnie gegaan en kreeg daar te horen dat ook jij op uitzending moest.
via deze weg wil ik je toch ff vertellen dat ik aan je denk en in mijn hart bij je ben.
ik zie je in oktober weer als we allebei eindelijk weer terug in nederland zijn
:-* je nimf

??? ???

laura

lieve lekkere vent,

we hebben elkaar al een tijdje niet gezien, ik ben in april naar bosnie gegaan en kreeg daar te horen dat ook jij op uitzending moest.
via deze weg wil ik je toch ff vertellen dat ik aan je denk en in mijn hart bij je ben.
ik zie je in oktober weer als we allebei eindelijk weer terug in nederland zijn
:-* je nimf

-Peter-

Vanaf vandaag is er een nieuwe categorie bij gekomen op dit forum.

"Nederlandse uitzending naar Irak"

In deze categorie kunt u alles kwijt m.b.t. de naar irak uitgezonden nederlandse militairen...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...