Verplichte registratie voor het forum?

Gestart door -Peter-, 12/09/2003 | 18:39 uur

Zou er volgens u een verplichte registratie moeten komen om toegang te krijgen tot het forum?

Ja zeker!
4 (21.1%)
Weet ik niet
0 (0%)
Nee, gasten mogen alleen kijken maar geen berichten plaatsen.
13 (68.4%)
Nee, gasten moeten volledige toegang hebben..
1 (5.3%)
Anders nl...
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 0

kleine ellen

#9
ja maar zover zal t niet komen!!

En precies emailadressen zijn ook al genoeg en als iemand geregistreed staat en slaat verkeerde of zinloze taal uit kan je hem altijd er af halen of blokeren!! Je weet tenslotte dan wie het zegt!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

D819

Citaat van: < Peter > op 12/09/2003 | 21:55 uur
WE moeten natuurlijk niet vergeten dat een gast zijn ip-adres ook gewoon geregistreerd wordt, dus in extreme gevallen kunnen wij dit altijd blokkeren...

Maar ook ik ben voorstander van het feit dat gasten alleen kunnen lezen, en zich moeten registreren om berichten te kunnen plaatsen...

Tja Peter, uit ervaring weet ik dat IP adressen ook niet zaligmakend zijn ;)

-Peter-

WE moeten natuurlijk niet vergeten dat een gast zijn ip-adres ook gewoon geregistreerd wordt, dus in extreme gevallen kunnen wij dit altijd blokkeren...

Maar ook ik ben voorstander van het feit dat gasten alleen kunnen lezen, en zich moeten registreren om berichten te kunnen plaatsen...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

CitaatMaar ook als lid kan je natuurlijk allerlei onzin uitkramen en op dit forum zetten, dus het probleem is er niet helemaal mee verholpen!!

Maar je hebt dan wel een eventueel emailadres van dit lid om in contact te komen.

Voor de rest sluit ik mij geheel aan bij het verhaal van kleine ellen.
Lezen maar niet schrijven.

Obelix

Door een iets te impulsieve reactie heb ik voor de optie registeren voor toegang gestemd. Ik wil dit bij deze iets afzwakken en me aansluiten bij de meerderheid. De argumenten van kleine ellen onderschrijf ik volledig.

Gert

Heel simpel gasten mogen lezen en niet schrijven.

Groetjes

Ton de Zwart

De mening van kleine Ellen wordt door mij geheel onderschreven.  Zo gaat het ook bij veel andere forums en dat is helemaal terecht.....

kleine ellen

Ik vind dat dit forum idd voor iedreen toegangkelijk moet zijn!! Maar gast is gast, dus als zei berichten willen plaatsen moeten ze maar lid worden!! Is ook maar een kleine moeite en zo kunnen ze vaker reageren op andere onderwerpen!! En als je alleen wilt kijken als gast, moet dat kunnen!!

Maar ook als lid kan je natuurlijk allerlei onzin uitkramen en op dit forum zetten, dus het probleem is er niet helemaal mee verholpen!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Momenteel zijn er nog wel eens wat mensen die berichten als 'gast' plaatsen, waarbij de inhoud van het bericht niet helemaal door de beugel kan c.q. zinloos is..

Om dit probleem tegen te gaan, zou er een verplichte registratie kunnen komen voordat mensen toegang krijgen tot het forum.

Een andere optie is dat gasten alleen mogen kijken, en dus geen berichten kunnen plaatsen..

Laat ons even weten wat uw mening is!!  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...