Op zoek naar vrouwen die het lange tijd zonder hun man moeten stellen

Gestart door -Peter-, 02/08/2004 | 16:55 uur

Owl

Haha dit onderwerp is nog leuker dan dat andere waar ze lopen te bekvechten over rangen en standen! ;)

Enne oud_zijde, wat meelevend!  :D

Buitenstaander?

Citaat van: senorita op 04/02/2005 | 22:39 uur
Dat er tegen nog mensen bestaan die met andere meeleven he  ;)

Dat er nog zulke sociale en onbaatzuchtige mensen zijn ;)

senorita

Dat er tegen nog mensen bestaan die met andere meeleven he  ;)

Jørgen

Citaat van: oud_zijde op 13/08/2004 | 14:15 uur
ik ben ook op zoek naar vrouwen (20/25 jaar) die het lange tijd zonder hun man moeten stellen.
Je kunt me een persoonlijk bericht sturen met je maten en een recente foto

Ik ook, je hoeft niets te sturenm je mag zo komen.  ;D 8) ::)

Nijnster


DRDRAGO

I'm the good, the bad and you're just ugly

RAnger87

Citaat van: oud_zijde op 13/08/2004 | 14:58 uur
zeer zeker ... ik snap heel goed dat die dames zo nu en dan zich alleen voelen en hun ei kwijt willen en als ik daarmee kan helpen dan doet ik dat graag (voor hun natuurlijk, niet voor mezelf ... ik zou zo voor sociaal persoon door kunnen gaan)

een woord: loodgieter

Jojo

tja ik zou bijna zeggen: voor die eenzame mannen maarre....nêh daar zijn andere vrouwen voor  ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Marvin

mooi hoor.....en zo onbaatzuchtig.....*pinkt een traan van ontroering weg*
confused...? so am i....

oud_zijde

zeer zeker ... ik snap heel goed dat die dames zo nu en dan zich alleen voelen en hun ei kwijt willen en als ik daarmee kan helpen dan doet ik dat graag (voor hun natuurlijk, niet voor mezelf ... ik zou zo voor sociaal persoon door kunnen gaan)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey


oud_zijde

ik ben ook op zoek naar vrouwen (20/25 jaar) die het lange tijd zonder hun man moeten stellen.
Je kunt me een persoonlijk bericht sturen met je maten en een recente foto
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

b11 bandit

wel een heel erg doorzichtige manier om kontact te leggen ;D ;D
Varkens zijn beter

-Peter-

Eén van de grote vrouwenbladen is op zoek naar een leuke, spontane vrouw (30-40 jaar) die het een tijd zonder haar man moet stellen omdat hij uitgezonden is naar het buitenland. Zou jij hier (met foto) over willen praten? Mail dan je verhaal (en persoonlijke gegevens - met telefoonnummer) naar s.ten.brink@sanoma-uitgevers.nl

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...