Kies nu uw layout

Gestart door -Peter-, 12/08/2006 | 17:15 uur

Iris

Mooi! Toppie, ga zo door!  8)
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

-Peter-

De layout springt na een bepaalde ingestelde tijd weer automatisch terug naar de oorspronkelijke layout. (na 15 min. uit mijn hoofd) We zijn nog bezig om dit aan te passen zodat dit niet meer gebeurt...

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

MechInf

ik wil niet lullig doen maar bij mij gaat die layout altijd weg zodra ik naar het forum ga of doe ik nu iets verkeerd?
Wij zijn vand de Infanterie,
het wapen groot en sterk.
Door alle eeuwen heen was zij de draagster van 't gewin.
Voorwaarts granaat gereed op de vijand in.
Volhardt door alles heen.

Grijp hem aan,
slaat hem neer,
en overwin.

Grunt

nieuwe layout 100% verbetering (niet dat de ouwe slecht was ofzo)
ziet er mooi uit, ben benieuwd welke verbeteringen nog onderweg zijn. :)
When evil strives to overcome good, when the sword is mightier than the pen, then death rides a winged horse!

Kevin.

Mijn complimenten voor de nieuwste layout, erg strak vorm gegeven!

Cobra4

Citaat van: Kapitein Rob op 12/08/2006 | 19:16 uur
Citaat van: Nick op 12/08/2006 | 19:04 uur
Ik neem aan dat je met prio bezig bent om het KMar-layout af te krijgen :D  :police:

Ik ga er van uit dat dit een "flitsende" layout wordt... ;)

Dan bedoel je zeker "Lightning II"   ;D
Peloton 3 602 Sqn

KapiteinRob

Citaat van: Nick op 12/08/2006 | 19:04 uur
Ik neem aan dat je met prio bezig bent om het KMar-layout af te krijgen :D  :police:

Ik ga er van uit dat dit een "flitsende" layout wordt... ;)

Defensieforum

Citaat van: -Peter- op 12/08/2006 | 17:15 uur
Vanaf vandaag is het mogelijk om als bezoeker van het defensieforum uw eigen layout te kiezen. Bovenaan in de rechterkolom op de startpagina kan u kiezen tussen de huidige layout en een nieuwe layout. Op dit moment wordt er nog aan een aantal punten gewerkt van de nieuwe layout, maar deze zullen spoedig gereed zijn.

M.v.g.

Het Defensieforum-team.

Ik neem aan dat je met prio bezig bent om het KMar-layout af te krijgen :D  :police:

-Peter-

Vanaf vandaag is het mogelijk om als bezoeker van het defensieforum uw eigen layout te kiezen. Bovenaan in de rechterkolom op de startpagina kan u kiezen tussen de huidige layout en een nieuwe layout. Op dit moment wordt er nog aan een aantal punten gewerkt van de nieuwe layout, maar deze zullen spoedig gereed zijn.

M.v.g.

Het Defensieforum-team.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...