Hoe te quoten?

Gestart door dudge, 10/11/2010 | 08:46 uur

Elzenga

Ik snap Lex zijn insteek, maar ben het daar niet helemaal mee eens...Het gaat er volgens mij namelijk vanuit dat iemand het hele topic doorleest (zoals Lex ;D)...wat wel haast een voorwaarde is om bij korte beperkte quoting nog te begrijpen waar een "gesprek" of "discussie" tussen zeg twee forumleden over gaat. Soms wisselen die zo snel en korte berichten uit...ik noem dat wel eens bericht-chatten of ik geval van emails mailchatten...dat je dit niet meer goed kunt volgen..zeker als anderen daartussendoor ook nog eens reageren. In het geval waar Lex op reageerde vond ik dat...en dus quote ik wat meer van de korte snelle discussie dan normaal...al hou ik altijd rekening met de lengte..de quote(s) moet niet te groot worden. Om Lex een plezier te doen heb ik dat desondanks wel veranderd ;)..

Maar goed...het kan geen kwaad als mensen een defensieforum topic goed lezen...dus ik zal het quoten gaan beperken  :angel:

Lex

Het voorbeeld waar ik op doelde is inmiddels reeds aangepast, maar er zijn er meedere.
Deze is willekeurig genomen, maar illustratief voor hetgeen ik bedoel.
Het lijkt mij dat het veel korter kan.  ;)

Lex
Algeheel beheerder

dudge

CitaatHet op deze manier van reageren op postings en voorgaande postings en nog meer voorgaande postings maakt het volgen van dit topic er niet gemakkelijker op. Ik wil u allen dan wederom verzoeken om meer aandacht te besteden aan het "quoten", opdat het voor eenieder duidelijk is/blijft.
Het kan toch niet zo zijn dat de Beheerders continue bezig moeten zijn om correcftief op te treden bij elke posting.
Ik wil u dan wederom verzoeken om op de correcte wijze te reageren op elkaars berichten.
Zou het wederom zo zijn dat er niet correct gereageerd wordt, dan hebben de Beheerders de vrijheid om de berichten tre verwijderen.
Het moge duidelijk zijn dat we dit niet nastreven, maar willen we de leesbaarheid van een topic voor ogen houden dan is uw medewerking noodzakelijk.
Lex
Algeheel beheerder

http://www.defensieforum.nl/Forum/spoed_achter_trainingsmissie-t19827.0.html;msg203209#msg203209

n.a.v. deze opmerking vraag ik me af, als het in dat topic gebruikte manier niet leesbaar is, welke is dat dan wel? wat we op te nemen in het citaat, en wat niet?