weer een nieuwe

Gestart door calimero, 25/02/2003 | 17:13 uur

Caspar

Mourning, ik maak me niet druk, geef alleen aan dat deze topic bedoeld is om jezelf voor te stellen en niet om mensen te wijzen op bepaalde sites. Niet mee eens?
Als iedereen zomaar overal bepaalde dingen neerzet dan wordt het erg overzichtelijk allemaal.

Einde discussie

Mourning

Casper maak je niet zo druk. Het is hier geen "schoolklasje". Mensen continu op "de kleine regeltjes" wijzen wekt uiteindelijk avrijwel alleen maar irritatie op.
Als het nou grove schendingen zijn zoals scheldkanonnades kan ik me voorstellen dat je daarop duidelijk reageert, maar dit zijn zulke minieme dingen.

Leuk Forum btw.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

Jeffrey, deze topic is bedoeld om je voor te stellen en niet om mensen te wijzen op een site die je intussen al twee keer ergens anders ook al hebt vermeld.  ;)

jeffrey

#2
Bericht verwijdert aangezien dit niets met dit onderwerp te maken heeft, en dit gedeelte van het forum daar niet voor bedoelt is  8)

calimero

kiekeboe allemaal,

ik ben dus erwin, en ben nieuw op dit forum.
ik heb gister al een paar berichtjes geplaatst als gast, maar vandaag toch maar aangemeld.

mijn interresses bij defensie zijn tanks en wapens.
mijn website  is het leusderheide foto album, www.leusderheide.tk

verder heb ik ff geen interresante dingen te melden,
dus uijus.
Impossible only takes some minutes longer.