Citaat van: Huzaar1 op 15/05/2024 | 23:08 uurGeen enkele b.d generaal is naar ik weet politiek actief en dat is juist het hele voordeel. Politieke sensitiviteit is er bij de volgende wel: Middendorp, van Uhm, Kruijf en Damen zouden dit prima kunnen.Wel opvallend: allen KL. Doen de andere KMD'n niet mee? Of niet capabel igv voorgaande?
Met wat druk erop wordt veel vloeibaar.
Citaat van: Benji87 op 15/05/2024 | 21:36 uurKom eens met een suggestie dan.. want in de lijst van oud CDS'en zie ik in ieder geval geeneen die politiek actief is.
Citaat van: Sparkplug op 15/05/2024 | 22:32 uurRicht dan maar een tweede squadron op voor de niet SOF H225M's. 300 Squadron kan zich dan op SOF richten.
Verder op de wenslijst is één NH90 en twee AH-64E's ter compensatie van de afgeschreven helikopters.
Citaat van: Ace1 op 15/05/2024 | 22:46 uurDe MLD heeft bij de aanschaf van Westland Lynx 24 toestellen gekocht, daarvan zijn er 4 afgeschreven door omstandigheden. Ik denk dat je minimaal 5 NH90's moet aanschaffen.Wat is de noodzaak, zolang het aantal beschikbare maritieme platformen er niet zijn?
Citaat van: Sparkplug op 15/05/2024 | 22:32 uurRicht dan maar een tweede squadron op voor de niet SOF H225M's. 300 Squadron kan zich dan op SOF richten.
Verder op de wenslijst is één NH90 en twee AH-64E's ter compensatie van de afgeschreven helikopters.
Citaat van: Lex op 15/05/2024 | 22:29 uurDan ook gaarne een bronvermelding plaatsen.Volgens Arend-Jan Boekestijn, werd overigens ontkend door de Kruyff in de uitzending van VI.
Citaat van: Harald op 15/05/2024 | 22:23 uurIdd en de C-390M is ruimer, kan meer lading vervoeren over een grotere afstand met een hogere snelheid.
Dusss... is toch allemaal positief
Citaat van: Parera op 15/05/2024 | 22:22 uurEn als we dan kijken naar extra maritieme helikopters (voor Kmarns en vloot als transport heli) dan zou ik toch graag wat extra niet SOF uitgeruste H225M's willen toevoegen. In totaal een stuk of 10/12 extra zodat we op 24/26 kisten uitkomen.
Page created in 0.022 seconds with 16 queries.