Leden foto-topic

Gestart door Caspar, 16/04/2003 | 19:55 uur

sgt Rob


ChrisC7

Hehehe, kotsen? Mij niet gezien ;)
Dat komt nog wel bij tactisch :-X

Enforcer

Geeft toch niet?! Je had genoeg ruimte om naar buiten te kotsen.  ::) ;D

ChrisC7


Jammer van de turbulentie tijdens de vlucht en de piloot die eigenlijk wat te snel vloog..... ;D

Kimmey

Och hier hebben ze ook al een fototopic haha
Nou ik doe ook maar mee:

www.myspace.com/kimmey18

of
ll

Y E L S E W

#258
Oude foto links zijn verwijderd, doen het niet meer =[

bennovan

Citaat van: Helo op 29/01/2009 | 22:35 uur
Citaat van: bennovan op 20/01/2009 | 22:47 uur
Citaat van: Piranha op 20/01/2009 | 20:04 uur
Ik zou maar uitkijken Bennovan.

Straks krijg ik ook nog zo'n mooie wond, maar dan in 't echt ;).

Zou niet best zijn, maar ik wil je dan wel met alle plezier met de ambu ophalen hoor  ::)  ;)

Liever niet (die wond dan he ;)).

Helo

Citaat van: bennovan op 20/01/2009 | 22:47 uur
Citaat van: Piranha op 20/01/2009 | 20:04 uur
Ik zou maar uitkijken Bennovan.

Straks krijg ik ook nog zo'n mooie wond, maar dan in 't echt ;).

Zou niet best zijn, maar ik wil je dan wel met alle plezier met de ambu ophalen hoor  ::)  ;)

sgt Rob

Citaat van: Kapitein Rob op 21/01/2009 | 01:33 uur
Citaat van: Sgt Rob op 21/01/2009 | 00:53 uur
Robbie, is dat niet de eerste van de maand waain je de respectabele leeftyd van 53 bereikt?

Volgens mij kan je kiezen tussen je 53e verjaardag of de 1e van de daaropvolgende maand. Maar ik ben al een tijdje uit de personeelswereld.......

Tijd voor een fotootje uit Uruzgan? Nu eentje zonder troep op je klus?

Roger that, kap:

Nee, niet een waar ik ruim herkenbaar ben hey, net als jij hul ik me een beetje in de anonimiteit. Ik zal er nog best es een vinden incluis onherkenbaarheid en die plaats ik wel weer. Ghilly ofzo.

KapiteinRob

Citaat van: Sgt Rob op 21/01/2009 | 00:53 uur
Robbie, is dat niet de eerste van de maand waain je de respectabele leeftyd van 53 bereikt?

Volgens mij kan je kiezen tussen je 53e verjaardag of de 1e van de daaropvolgende maand. Maar ik ben al een tijdje uit de personeelswereld.......

Tijd voor een fotootje uit Uruzgan? Nu eentje zonder troep op je klus?

sgt Rob

Robbie, is dat niet de eerste van de maand waain je de respectabele leeftyd van 53 bereikt?

bennovan

Citaat van: Kapitein Rob op 20/01/2009 | 23:22 uur
Citaat van: Lex op 20/01/2009 | 23:18 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 20/01/2009 | 23:16 uur
Op mijn 53e verjaardag.
Heb je daarvoor keiharde garanties? ::)

Net zo hard als de garanties die ik had toen ik in dienst kwam dat ik op mijn 50e met FLO zou gaan. Maar ik denk dat het wel snor zit, want de nieuwe leeftijd ligt op 58 (of zelfs 60?)? Dus over een aantal jaar, ergens in het volgende decennium, prik ik hier wel een fotootje van een dan ongetwijfeld gepensioneerd vakofficier adjudant sergeant-majoor........... :D

Dan beginnen we maar vast met de dagen af te tellen ;).

KapiteinRob

Citaat van: Lex op 20/01/2009 | 23:18 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 20/01/2009 | 23:16 uur
Op mijn 53e verjaardag.
Heb je daarvoor keiharde garanties? ::)

Net zo hard als de garanties die ik had toen ik in dienst kwam dat ik op mijn 50e met FLO zou gaan. Maar ik denk dat het wel snor zit, want de nieuwe leeftijd ligt op 58 (of zelfs 60?)? Dus over een aantal jaar, ergens in het volgende decennium, prik ik hier wel een fotootje van een dan ongetwijfeld gepensioneerd vakofficier adjudant sergeant-majoor........... :D

bennovan

Citaat van: Kapitein Rob op 20/01/2009 | 23:19 uur
Plaats een foto; alvast vooruitlopend op je verscheiden (van het forum)...... :angel:

Huh, nou snap ik het niet meer helemaal ???.

KapiteinRob

Plaats een foto; alvast vooruitlopend op je verscheiden (van het forum)...... :angel: