Minder Polls

Gestart door Venz, 29/03/2003 | 11:33 uur

Mourning

Wat is het probleem? Als je geen polls wilt bekijken dan blijf je toch gewoon uit die sectie.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

-Peter-

Die polls op dit moment zijn er gekomen aan de hand van een gesprek met de vakbonden. Momenteel willen wij via deze polls een aantal gegevens zien te verkrijgen, om met statistieken aan te kunnen komen bij de vakbonden. Mogelijkerwijs komt er binnenkort een samenwerkingsverband tussen dit defensieforum en een aantal vakbonden voor defensiepersoneel. Op deze manier zou er een nog actueler aanbod van nieuwsvoorzieningen ontstaan.  Helaas moeten wij hiervoor wel even een aantal dingen uitzoeken op korte termijn, vandaar momenteel op de startpagina een extra poll bijgekomen is. (Dit omdat in het forum niet-leden niet kunnen stemmen) Dit om onderzoek te kunnen doen onder alle bezoekers, en niet alleen de leden.  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Venz

Mag het ietsje minder? Je hemd wordt hier van je broek ge-polled en ik vraag me af wat jullie er allemaal mee moeten? Ik dacht dat dit een defensie forum was en niet de statistiekensite van Maurice de H.

Just my 2 cents....