HELP ONS DE VERNIEUWDE STARTPAGINA TE TESTEN!

Gestart door -Peter-, 17/05/2003 | 17:16 uur

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

Sanne

Maar wie gebruikt die resolutie tegenwoordig nog  ;)
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

We hebben het probleem weten op te lossen, en de afbeeldingen in berichten kunnen worden nu automatisch verkleint als deze te groot zijn qua formaat. Let wel, het maximaal toegestane formaat is berekend op een schermresolutie van 1024x768 pixels, en de afbeeldingen kunnen dus nog te groot zijn bij een schermresolutie van 800x600 pixels.  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Zoiets is wel mogelijk, dan wordt het plaatje automatisch verkleint aan de grote van het forum. Als je op het plaatje klikt opent hij zich in een nieuw scherm in zijn echte formaat.

We zijn aan het kijken of dit ook voor dit forum mogelijk is.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sanne

Begrijp ik (w.b. plaatje), maar moet de tekst dan ook zo lang worden? Kan je niet per type informatiebestand (tekst / jpeg / etc.) aangeven hoe lang deze per regel mag worden? Dan blijft de tekst normaal leesbaar en hoef je alleen voor plaatjes te scrollen.

Weet niet zeker meer of dit mogelijk is hoor!
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Airpower

#4
Dit kan voorkomen als er een plaatje gepost is die breeder is dan het beeld dat je normaal ziet zonder een plaatje. Het script past het beeld dan aan d.m.v. die scrollbalk zodat je het hele plaatje kan zien. De tekst wordt dan automatisch ook zo lang.

Beetje vaag geworden ::)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sanne

Toch een opmerking... de regels in de post lopen door tot aan het zinseinde i.p.v. het regeleinde waardoor ik moet gaan scrollen in de breedte. Ligt dit aan mijn scherminstellingen (waar ik overigens nooit eerder problemen mee heb gehad) of is dit iets wat anderen ook hebben en dus structureel?

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Sanne

#2
Bij deze nieuwe pagina (nog?) geen problemen. Maar komt bij de andere startpagina ook niet altijd voor. Ziet er wel goed uit.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

-Peter-

#1
Sinds vandaag is de startpagina van deze website aangepast!
Hierdoor heeft u als bezoeker direct een overzicht van deze website.
Een aantal dingen die nieuw zijn:

* Top 15 forums
* Top 15 berichten (m.b.t. aantal reactie's)
* Top 15 berichten (m.b.t. aantal keer bekeken)

Mocht u nog fouten op deze pagina ontdekken, of mocht deze pagina bij u niet goed laden, dan horen wij dit graag van u, zodat wij hierop actie kunnen ondernemen!

M.v.g.

Het DefensieForum Team
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...