Geef dit forum een cijfer!

Gestart door -Peter-, 02/01/2003 | 19:52 uur

Welk cijfer zou u dit forum geven?

9-10
1 (3.2%)
8-9
10 (32.3%)
7-8
13 (41.9%)
6-7
5 (16.1%)
5-6
1 (3.2%)
4-5
0 (0%)
3-4
0 (0%)
1-3
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 0

Thor


Wout

#21
L U L  en H O E R he? Jammer...

Thor

Sorry, ik wist niet dat gelul ook een vies woord was anders had ik wel geouwehoer neer gezet. Maar ik bedoel natuurlijk; zonder onzin

Thor

;DZonder gelul vind ik deze site er goed uit zien! Ik vind't geweldig dat er een site als deze bestaat. En al doende leert men, dus ben ik er van overtuigt dat deze site steeds beter en mooier wordt! Ga zo door!

Caspar

CitaatMisschien een tikkeltje chaotisch  

Verklaar je nader, alles is voor verbetering vatbaar natuurlijk.

Rozemarijn

Persoonlijk vind ik het een zeer goed , en uitgebreid forum .
Misschien een tikkeltje chaotisch  , maar als je eenmaal door hebt hoe alles werkt , valt daar best mee te leven  :)
- The oldest and strongest emotion of mankind is fear .
And the oldest and strongest kind of fear , is the fear of the unknown -

-Peter-

En karma is de mening van anderen over jou  ;D Nadat iemand 25 berichten heeft geplaatst op dit forum kunnen anderen hun mening over deze persoon geven door het een positief dan wel negatief karma te geven. Het gemiddelde hiervan komt onder de persoon zijn naam te staan.. 8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Citaat van: Sjimmy op 13/03/2003 | 15:31 uur
Enkel nog een vraagje... dat karma gebeuren... wat houd het in en wanneer kan je eraan meedoen???

Hoe lang blijft iemand overigens de status "net nieuw hier" houden?


Dat staat hier > http://www.defensieforum.nl/forum/index.php?board=10;action=display;threadid=45

Karma wordt actief als je 25 berichten hebt gepost.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sjimmy

Enkel nog een vraagje... dat karma gebeuren... wat houd het in en wanneer kan je eraan meedoen???

Hoe lang blijft iemand overigens de status "net nieuw hier" houden?
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Sjimmy

Het ziet er netjes uit, het werkt, de discussie is op gang, lijkt me voldoende animo voor een 8,5!

Er zijn een aantal dingen die aangepast kunnen worden, maar he... nobody's perfect  ;)
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Wout

Jaja... een ander forum onder mijn beheer 8)

Pieterj

Hallo forumcollega's!

Complimenten voor dit forum, ziet er goed uit. Persoonlijk houd ik wel van milde kleuren voor gebruik op het forum, zo blijft alles overzichtelijk.

Ik kan me herinneren dat je actief was op het YaBB.nl forum voor beheerders, naar een ledenmap, waarop bezoekers hun woonplaats kunnen aangeven. Is dit gelukt, of ben je er nog mee bezig?

Keep up the good work!

Met vriendelijke groet namens een collega-forum
HulpverleningsForum - www.hulpverlening.net/forum
Ontmoet de beheerders van het HulpverleningsForum op de beurs Rampenbestrijding 2003 in Rosmalen! 7 t/m 10 mei op de stand van Medisol Internet: www.medisol.nl

Mon3aan_OJKL

7 alles is mooi/ overzichtelijk maar bezoekrs.. :( enne de kleuren moeten gewoon groen...  :(
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

kleine ellen

Ik vind het een super goede site :) , met vriendelijke mensen die veel te vertellen hebben en aan wie je veel kan vragen of melden! De kleuren horen nou juist bij deze site, het gaat over het leger/defensie en het zou stom zijn als er allemaal vrolijke kleurtjes zouden zijn. Dit moet absoluut niet veranderd worden het is gewoon een identiteit van deze site en makkelijk herkenbaar, je maakt een site over het leger of niet!! De kleuren passen en horen bij deze site en ik vind ze nog mooi ook, houden zo dus!! Verder is dit forum okey, je moet er gewoon eerst even mee overweg kunnen voordat je alles begrijpt, vond hem in het begin ook een beetje onduidelijk maar nu is hij juist fijn ;D !! Ga zo door  ;D ;D !! xxx
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

In welk opzicht zijn de kleuren onoverzichtelijk? Gaarne zou ik hierover van u wat meer informatie ontvangen. Op die manier kunnen wij er eventueel wat aan doen.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...