Geef dit forum een cijfer!

Gestart door -Peter-, 02/01/2003 | 19:52 uur

Welk cijfer zou u dit forum geven?

9-10
1 (3.2%)
8-9
10 (32.3%)
7-8
13 (41.9%)
6-7
5 (16.1%)
5-6
1 (3.2%)
4-5
0 (0%)
3-4
0 (0%)
1-3
1 (3.2%)

Totaal aantal stemmen: 0

Existence

Ik vind de kleuren op dit forum erg onoverzichtelijk.
Misschien goed om dit eens te veranderen waarnaar er ook meer bezoekers komen.

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

a3k

Ik vind dat het forum er juist duidelijk uit ziet, je kan je eigen gedeelte op zoeken waar je intresse ligt en dan hoef je tenminste niet door bergen berichten heen te worstellen.
Ga zo door en ik zal alles doen om het te promoten.

Adrie

-Peter-

Ten eerste bedankt voor uw reactie. Momenteel is deze site nog onderhevig aan wijzigingen. Daar wij natuurlijk niet direct met de ideale layout kunnen komen. Uw reactie help ons de site tot een fucntionele en handelbare site te maken. Toch moet u momenteel niet vergeten dat deze site nog niet compleet is. Er wordt nog hard gewerkt aan de verschillende onderdelen ervan. Tot die tijd zal de site niet optimaal zijn. Onze excuses voor het ongemakt tot dit tijd!

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ton de Zwart

Ik moet helaas vaststellen, dat de site dermate ingewikkeld in elkaar zit, en zo onoverzichtelijk dat er vrijwel niet mee te werken is.  Het spreekwoord "Door de bomen het bos niet zien" doet hier opgeld.
Duidelijke hyperlinks ontbreken of zijn zo verstopt dat ze niet te vinden zijn.  Het barst van de gekleurde pictogrammetjes, maar daar kun je niets mee, omdat het geen links zijn. Dit tekstvlak is gelukkig in beeld te brengen en is bewerkbaar.
Voorbeeld:  Defensiepolls!  Waar staan die pols dan?  Bestaat er ook een gewoon Nederlands woord voor "Polls"?  Ja? gebruik dat dan s.v.p.
Er is niet één "Poll" te vinden.
Ik hoop dat het overzichtelijker en gebruiksvriendelijker wordt, m.d.t.

Ton de Zwart

npwd

mooie pagina, alleen nou de bezoekersaantallen nog  ;D

-Peter-

Doe mee aan deze poll en stem! ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...